Fiske Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Hallo folkens! Jeg satt i går og lekte litt med Virtual Proen min og fant ut av en liten ting, jeg slet veldig med å få til en del av bragdene en kan låse opp på nettet eller på verdensklasse vanskelighet. Derfor bestemte jeg meg for å sjekke litt av de forskjellige innstillingene en kan sette opp før kampene. En kan gå til avspark - velge laget til din virtual pro - sett på legendarisk vanskelighetsgrad - deretter går du inn og justerer ned løpehastighet, pressrate, feilpasninsgsrate ++ på det CPU styrte laget slik at de oppfører seg som idioter. Du kan også sette opp slik at alle på ditt lag blir supermenn som aldri bommer på skudd og i tilleg så kan du redusere nivået på keeperen til motstanderen slik at han blir "bittelitt" treig i svingene :-) På en kveld nå så har jeg låst opp alle langdistanseskudd prestasjonene på tre kamper med ti minuttersomganger :-D Lenke til kommentar
pmba Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Hmm... dette må testes ut. Takk for tips Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Anbefaler http://blameyourany.com/ for tips til å låse opp bragdene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå