L4r5 Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 3D og Smell-O-Vision, er vi tilbake på 50-tallet? Kan virke sånn. Bare at de har erstattet "kommunisme" med "terrorisme" som den store skrekken. Hva i all verden har dette med saken å gjøre? En tråd om kunstig lukt var det ikke? Hvem døde og gav deg nøkkelen til internettronen?Smellovision og 3d ble introdusert på 50-tallet. Det jeg påpekte er at vi gjentar gamle spor. Lenke til kommentar
Visjoner Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 3D og Smell-O-Vision, er vi tilbake på 50-tallet? Kan virke sånn. Bare at de har erstattet "kommunisme" med "terrorisme" som den store skrekken. Hva i all verden har dette med saken å gjøre? En tråd om kunstig lukt var det ikke? Hvem døde og gav deg nøkkelen til internettronen?Smellovision og 3d ble introdusert på 50-tallet. Det jeg påpekte er at vi gjentar gamle spor. Jeg påpekte bare at du går off-topic med politiske kommentarer... sitter ikke på noen internett-trone... Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Jeg vet ihvertfall at tråden døde. Lenke til kommentar
Visjoner Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 *Forsøk på gjenoppliving* Tror kunstig lukt kunne vært gøy i mange forskjellige typer spill... Rollespill: Lukten av lik og råtnende vegger når du går inn i et gravkammer på jakt etter skatter. Dugg og granbar når du løper rundt i en skog... osv... Bilspill: Lukten av brent gummi når du spinner på asfalten. Lenke til kommentar
CosmoK Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Med dette vil "tea-bagging" få en helt ny dimensjon! Hehe, glad for at det er "høstferie" på UiS campus denne uken... det, og at jeg sitter i en av de minst brukte lesesalene/rommene på universitetet. Smell-O-Vision ja... ser for meg Smellit blir etterhvert like "ekslusivt" som B&O høytalere er i TV'er/laptop'er allerede. Lenke til kommentar
indeksregulert Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 *Forsøk på gjenoppliving* Tror kunstig lukt kunne vært gøy i mange forskjellige typer spill... Rollespill: Lukten av lik og råtnende vegger når du går inn i et gravkammer på jakt etter skatter. Dugg og granbar når du løper rundt i en skog... osv... Bilspill: Lukten av brent gummi når du spinner på asfalten. Ser for meg at vi heretter må begynne å lufte ut lukten av råtnende lik etter at vi har spilt Resistance el. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå