EspenDL Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Hei, Jeg så denne auksjonen http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=8977073 på QXL. Og gav et bud. Etter jeg har lagt inn budet leser jeg om produktet på hjemmesiden til produsenten. Der står det at det er en 12porters 10Mbit switch med to 100Mbit uplink porter. På gjenstansbeskrivelsen står det 12 Ethernet 10Base-T, Ethernet 100Base-TX Jeg ikke interessert i en 10Mbit switch. Så jeg sender mail til QXL og spør om de kan slette budet. Så blir de sur og sier at et bud er bindene. Hvordan kunne jeg vite at det bare var en 10Mbit switch det sto jo ikke noe om det i gjenstansbeskrivelsen. QXL mener jeg burde ha lest gjenstansbeskrivelsen bedre. Prøver å ordne opp i dette, ikke lett. Så nå begynner jeg å lure... Lenke til kommentar
enden Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Stort sett så er folk greie med å avlyse handndlen hvis der har oppgitt feil info om gjenstanden, det er iaf jeg... Hvis det er flere som har gitt bud på den så er det jo bare å påpeke at selgeren kan kontakte nestman på lista. I værste fall så kan du jo bare nekte å gjennomføre handelen. Det resulterer i èn dårlig karakter (blant mange gode?) Har du fått den billig så kan du jo ta den og selge den med profitt Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 10. august 2003 Forfatter Del Skrevet 10. august 2003 Kikk litt på google. Javel hvorfor det. Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Kikk litt på google. Hva har google med dette å gjøre...??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå