Raggz1967 Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 et spørsmål angående RAGE, bør jeg velge konsoll utgaven eller PC utgaven? Definitivt PC hvis du har en gamer pc som kan dra det fullt ut. En annen ting er vel egentlig hva du foretrekker selv. Tastatur og mus eller en kontroller. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 (endret) et spørsmål angående RAGE, bør jeg velge konsoll utgaven eller PC utgaven? Definitivt PC hvis du har en gamer pc som kan dra det fullt ut. En annen ting er vel egentlig hva du foretrekker selv. Tastatur og mus eller en kontroller. jeg tenkte mer pga det ustabile ved RAGE. jeg har nemlig et ATI kort. jeg hadde planlagt og kjøpe det på PC. men så kom jo alle disse problemene opp. har en kamerat i klassen som ikke får startet det engang. derfor jeg lurer. Endret 19. oktober 2011 av Dore123m Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Teksturer ser ikkje bra ut, som nemnt tidligere i tråden. Carmack nemnte at han hadde lyst til å gje ut high res textures til PC på eit seinere tidspunkt, men då ville det berre bli på enkelte brett og ikkje heile spelet. Verker for meg som om megatextures teknikken som motoren bruker krever ekstremt med lagringsplass i forhold til korleis andre spelmotorer gjer det. Fordelen antar eg er ytelse på maskinvare med relativt lite minne (konsoller) på bekostning av lagringsplass og fleksibilitet. Det betyr og at mods til id tech 5 er noko vi mest sannsynlig aldri kjem til å sjå på lik linje med unreal engine og source. Til det er megatextures alt for ressurskrevjande å jobbe med. Neida, det kommer nok en high-res texture pack på 150GB om ikke så lenge. Er det det bare jeg som la merke til og satt pris på all den unike teksturingen i Rage? Ja kvaliteten falt i sammen når man kom nært innpå ting, men jeg likte mye bedre teksturingen i Rage enn teksturingen i f.eks Dragon Age 2 (med high-res texture pack'en) der det var en utstrakt repetisjon av teksturer. Alt i alt syns jeg Rage ser ganke bra ut, spesielt mot slutten av spillet. Lenke til kommentar
Blitz75 Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Halla folkens.Ja nå har jeg oppdatert det som oppdateres kan på RAGE.Men alikeveld så vil det ikke fungere.Av maskin krav har jeg AMD Phenom 2 x4 8 gb ram Radon Hd6790.Så der er nok ikke problemet..Noen flere løsninger her inne ...??? Lenke til kommentar
Blitz75 Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Halla folkens.Ja nå har jeg oppdatert det som oppdateres kan på RAGE.Men alikeveld så vil det ikke fungere.Av maskin krav har jeg AMD Phenom 2 x4 8 gb ram Radon Hd6790.Så der er nok ikke problemet..Noen flere løsninger her inne ...??? Lenke til kommentar
Blitz75 Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Hei..ser det er mange svar på og få i gang Rage ute på nette..Noen her inne som kan forklare meg hvordan det gjøres Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå