Gå til innhold

Rydder opp i PC-versjonen av Rage (Mac, PC, PS3, X360)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

et spørsmål angående RAGE, bør jeg velge konsoll utgaven eller PC utgaven?

Definitivt PC hvis du har en gamer pc som kan dra det fullt ut. En annen ting er vel egentlig hva du foretrekker selv. Tastatur og mus eller en kontroller.

jeg tenkte mer pga det ustabile ved RAGE. jeg har nemlig et ATI kort. jeg hadde planlagt og kjøpe det på PC. men så kom jo alle disse problemene opp.

har en kamerat i klassen som ikke får startet det engang.

derfor jeg lurer.

Endret av Dore123m
Lenke til kommentar

Teksturer ser ikkje bra ut, som nemnt tidligere i tråden. Carmack nemnte at han hadde lyst til å gje ut high res textures til PC på eit seinere tidspunkt, men då ville det berre bli på enkelte brett og ikkje heile spelet. Verker for meg som om megatextures teknikken som motoren bruker krever ekstremt med lagringsplass i forhold til korleis andre spelmotorer gjer det. Fordelen antar eg er ytelse på maskinvare med relativt lite minne (konsoller) på bekostning av lagringsplass og fleksibilitet. Det betyr og at mods til id tech 5 er noko vi mest sannsynlig aldri kjem til å sjå på lik linje med unreal engine og source. Til det er megatextures alt for ressurskrevjande å jobbe med.

Neida, det kommer nok en high-res texture pack på 150GB om ikke så lenge. :D

Er det det bare jeg som la merke til og satt pris på all den unike teksturingen i Rage? Ja kvaliteten falt i sammen når man kom nært innpå ting, men jeg likte mye bedre teksturingen i Rage enn teksturingen i f.eks Dragon Age 2 (med high-res texture pack'en) der det var en utstrakt repetisjon av teksturer.

Alt i alt syns jeg Rage ser ganke bra ut, spesielt mot slutten av spillet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...