Dufen Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 (endret) Steam oppdaterte i går Call of duty: MW2 men med en liten twist. Steam lasta tilsynelatende ned hele spillet. Steam lot meg ikke spille spillet før 12990 MB var nedlastet og jeg ser at nå har Steam satt spillet på ny oppdatering med 7365 MB å laste ned... Jeg har satt Steam til ikke å laste ned oppdateringer automatisk. Jeg installerte dette i går, kan det være noe tull med dette? Hvis ikke, hva i all verden er det som skjer? edit: legger til to bilder for ekstra info... Endret 10. oktober 2011 av Doofenschmitz Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 MW2 Config har nok klussa til noe programfiler som har gjort spillet utilgjengelig/usynlig for Steam og derfor har det blitt lastet ned på nytt. Enten for å fikse manglende filer eller for å installere alt på nytt, du kan jo se om det blitt opprettet en ny mappe i steam mappene dine. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2011 Jepp, der hadde vært full fest inne i hele Call of duty folderen... Jaja, skal på jobb snart så setter det bare på nedlasting mens jeg er på jobb... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå