Geir Willy Haugen Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Verdens naturfond fyller 50 år og feirer seg selv ved å invitere til fotokonkurranse. Naturen i byen Lenke til kommentar
skrim Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Tryne boka er ikke ikke tillhenger av den dermed er man stengt ute av det gode selskap liksom. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 (endret) Tryne boka er ikke ikke tillhenger av den dermed er man stengt ute av det gode selskap liksom. Godt og godt selskap, ville ikke kalle den boka et godt selskap Var forsåvidt greie nok betingelser, spesielt at de ikke skal ha bruksrett over alle innsendte bilder kun premierte. WWF-Norge forbeholder seg retten til å offentliggjøre innsendte bidrag vederlagsfritt på konkurransens internettside, og til å benytte premierte bidrag som illustrasjoner i WWFs egne publikasjoner. Bildene vil bli kreditert med fotografens navn, og kan bli beskåret i forbindelse med en eventuell offentliggjøring. Endret 10. oktober 2011 av Nautica Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Problemet er jo ikke WWF sine betingelser, men Facebook sine generelle betingelser. Lenke til kommentar
DiscoKetchup Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Problemet er jo ikke WWF sine betingelser, men Facebook sine generelle betingelser. Jepp. Tema "Naturen i byen" er kjempespennende, er helt selvgående på det akkurat som mange andre ivrige fotografer, men det blir desverre ikke noe bidrag når det må skje via FB. Lenke til kommentar
TomasF Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Er ikke noe fan av FB, og har heller ikke konto, men det er kanskje greit å holde ting i perspektiv. Hverken beskrivelsen av konkurransen eller reglene krever pålogging, reglene fordrer ikke noe FB-konto-spesifikt, og det er en epost adresse å sende bidragene til. Siden med innsendte bilder krever heller ikke pålogging. Jeg liker heller ikke FB, men ærlig talt, hvor stort er problemet her? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Jeg liker heller ikke FB, men ærlig talt, hvor stort er problemet her? Problemet er følgende setning: Konkurransen finner sted på WWF-Norges Facebook-side, hvor også alle innsendte bidrag vil bli publisert. Konkurransereglene finner du her. Særlig sett i sammenheng med vilkår 2.1 i Facebooks Terms (min utheving): For content that is covered by intellectual property rights, like photos and videos (IP content), you specifically give us the following permission, subject to your privacy and application settings: you grant us a non-exclusive, transferable, sub-licensable, royalty-free, worldwide license to use any IP content that you post on or in connection with Facebook (IP License). This IP License ends when you delete your IP content or your account unless your content has been shared with others, and they have not deleted it. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Amatørmessig å arrangere en slik konkurranse på fjesern. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Amatørmessig å arrangere en slik konkurranse på fjesern. Det kan du si. Det jeg lurer litt på er lovligheten av å arrangere en slik konkurranse, der Facebooks sine regler ikke er i tråd med konkurransens regler. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Tviler sterkt på at WWF har tenkt over vilkårene til facebook i denne situasjonen. ALLE slike ting skal jo foregå på facebook for tiden. En stor styggedom! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Amatørmessig å arrangere en slik konkurranse på fjesern. Enda mer amatørmessig synes jeg det er av Akam å reklamere for en konkurranse på Akam. Seriøst... Ha litt ryggrad, folkens! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg