Gå til innhold

Tatt får fyllekjøring og uten lappen

Anbefalte innlegg

En kamerat av meg ble tatt får drøye 4 uker siden der han fyllekjørte en bil ca 50meter før han kræsjet i en mur og ble tatt dagen etterpå og var helt edru da han ble tatt, men de vet han drakk den kvelden og han hadde ikke lappen. Kan han bli tatt får fyllekjøring hvis de ikke vet hvor mye promille han hadde :p ?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vivarin: En fyr jeg gikk på skole med kjørte til skolen i pappa sin bil (uten pappas tillatelse) når han var 17. En lærer så han og anmeldte han. (Kjip lærer, men rett skal være rett.) Fyren fikk utsatt lappen til han ble 19, 1.5 år for hans skyld. Mener å huske det også var fordi han hadde hatt passasjerer med og dermed satt andres liv i fare (da han var uten nødvendig erfaring), men jeg til tro at når vennen din faktisk krasja bilen sin og samtidig kjørte uten lappen, og de VET at han hadde vært på flaska samme kveld, så vil nok den utsettelsen være lengre enn et halvt år med mindre han er heldig.

Forøvrig: For en idiot. Beklager å si det, men jeg har virkelig ingen medlidenhet eller respekt for folk som fyllekjører.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Uten lappen? da blir det vel stor bot og 2 års utsettelse på å få ta lappen eller noe slikt, er vel noe slikt kanskje. Whatever, he is fucked, bra han ikke kjørte ned en stakkars mann istedet.

Er jo som regel et halvt år får kjøring uten gyldig førerkort.

Ja godt mulig, han kommer nok over det, har sikkert lært nå.

Lenke til kommentar

Ai, kjip sak. Fyllekjøring er seriøse greier. Uansett - hvordan tok de han dagen etter? Hvordan visste de at det var han som kjørte bilen? Og; en annen ting. De har vel ikke noen "bevis" på hvor mye han hadde i promille. Så de kan vel ikke påbevise fyllekjøring?

Og en annen ting - hvorfor er det alltid "kompisen" som gjør noe galt? :p

Endret av Zeromac
Lenke til kommentar

Ai, kjip sak. Fyllekjøring er seriøse greier. Uansett - hvordan tok de han dagen etter? Hvordan visste de at det var han som kjørte bilen? Og; en annen ting. De har vel ikke noen "bevis" på hvor mye han hadde i promille. Så de kan vel ikke påbevise fyllekjøring?

Ingen av forumets brukere gjør noe galt... Hallo! :p

Lenke til kommentar

En kamerat av meg ble tatt får drøye 4 uker siden der han fyllekjørte en bil ca 50meter før han kræsjet i en mur og ble tatt dagen etterpå og var helt edru da han ble tatt, men de vet han drakk den kvelden og han hadde ikke lappen. Kan han bli tatt får fyllekjøring hvis de ikke vet hvor mye promille han hadde :p ?

Og folk hugger løs på politiet fordi de bøtelegger/tar lappen fra folk som "skal bare flytte bilen noen meter"? Er man beruset skal man ikke sitte bak rattet på en bil. Enkelt og greit.

Din kamerat slipper nok unna grunnet bevisets stilling.

Lenke til kommentar

Ingen av forumets brukere gjør noe galt... Hallo! :p

Det er fortsatt forskjell på å slippe en liten fis og å drite i buksa da...?

Ja, flaks for "kameraten" din, og uflaks for oss, så får han sikkert beholde lappen..

Lov å håpe at "kameraten" får ekstre straff neste gang han gjør det!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...