Ashlee Skrevet 9. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2011 Hei! Jeg plages veldig med cellulitter og har dete over begge lårene. Jeg har vanskeligheter med å gjøre dem mindre synlige. Så er det noen som har slitt med cellulitter før som har fått dem mindre synlige, og hvordan fikk du det til? Det hadde også vært fint med noen tips om hvordan man kan gjøre det mindre synlig? Nå ser jeg bort i fra kosthold og trening. Lenke til kommentar
awezum Skrevet 10. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2011 Trening, trening og bedre kosthold Lenke til kommentar
Doffeo Skrevet 10. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2011 hvorfor ser du bort fra trening og kosthold? det er det som svaret. Lenke til kommentar
awezum Skrevet 10. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2011 Liksom, med mindre du vil sitte med en baufil er det trening og kosthold som er svaret Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2011 To tulleinnlegg er fjernet fra tråden. REaksjoner på moderering tas som vanlig på PM og ikke i tråden 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå