Gå til innhold

Crysis 1&2 PS3 vs 360

espen1991

Anbefalte innlegg

Hei!

Starter med å si at jeg ikke ønsker noe form for konsollkrig og drittslenging på denne tråden, ønsker ærlige svar.

Jeg har både 360 og PS3, har crysis 1&2 på ps3, men lurer på om xbox360 versjonene er bedre da jeg synes kantene på ps3 versjonene er stygge.. (AA)

Vurderer å kjøpe begge til Xbox hvis de ser bedre ut.

Jeg har allerede crysis 1&2 på pc og makser begge så orker ikke høre hvor mye bedre pc versjonen er.

Har kjøpt ny tv og surroundanlegg og vil teste litt opplevelse.

Takk for alle svar! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Starter med å si at jeg ikke ønsker noe form for konsollkrig og drittslenging på denne tråden, ønsker ærlige svar.

Jeg har både 360 og PS3, har crysis 1&2 på ps3, men lurer på om xbox360 versjonene er bedre da jeg synes kantene på ps3 versjonene er stygge.. (AA)

Vurderer å kjøpe begge til Xbox hvis de ser bedre ut.

Jeg har allerede crysis 1&2 på pc og makser begge så orker ikke høre hvor mye bedre pc versjonen er.

Har kjøpt ny tv og surroundanlegg og vil teste litt opplevelse.

Takk for alle svar! :)

Du har Crysis 1 & 2 på PC og på PS3, og du vurderer å kjøpe spillene enda en gang pga stygge kanter på den ene versjonen, samtidig som du makser ytelsen på den andre?

Du har for mye fritid kompis.

Endret av Dunedain
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Hvorfor ikke koble PCen til tv og surroundanlegg? Bedre opplevelse enn PS3 og Xbox tilsammen imo.

Har testet, men får ikke brukt hele skjermen av en merkelig grunn. Også får jeg ikke bildet i bios

..bruk dvi/hdmi?

bruker hdmi, pcen har ikke vga :p og godt er det. Men blåste i det :p takk for svar :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...