espen1991 Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Hei! Starter med å si at jeg ikke ønsker noe form for konsollkrig og drittslenging på denne tråden, ønsker ærlige svar. Jeg har både 360 og PS3, har crysis 1&2 på ps3, men lurer på om xbox360 versjonene er bedre da jeg synes kantene på ps3 versjonene er stygge.. (AA) Vurderer å kjøpe begge til Xbox hvis de ser bedre ut. Jeg har allerede crysis 1&2 på pc og makser begge så orker ikke høre hvor mye bedre pc versjonen er. Har kjøpt ny tv og surroundanlegg og vil teste litt opplevelse. Takk for alle svar! Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Hvorfor ikke koble PCen til tv og surroundanlegg? Bedre opplevelse enn PS3 og Xbox tilsammen imo. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Er igrunn liten forskjell. Lenke til kommentar
espen1991 Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2011 Hvorfor ikke koble PCen til tv og surroundanlegg? Bedre opplevelse enn PS3 og Xbox tilsammen imo. Har testet, men får ikke brukt hele skjermen av en merkelig grunn. Også får jeg ikke bildet i bios Lenke til kommentar
Knuttsen Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 360 versjoner er nesten alltid bedre. Nyere eksempler er F1 2011 og Rage. Lønner seg så godt som alltid å velge 360 versjoner da de som oftest har bedre framerate/oppløsning/teksturer. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 (endret) Hei! Starter med å si at jeg ikke ønsker noe form for konsollkrig og drittslenging på denne tråden, ønsker ærlige svar. Jeg har både 360 og PS3, har crysis 1&2 på ps3, men lurer på om xbox360 versjonene er bedre da jeg synes kantene på ps3 versjonene er stygge.. (AA) Vurderer å kjøpe begge til Xbox hvis de ser bedre ut. Jeg har allerede crysis 1&2 på pc og makser begge så orker ikke høre hvor mye bedre pc versjonen er. Har kjøpt ny tv og surroundanlegg og vil teste litt opplevelse. Takk for alle svar! Du har Crysis 1 & 2 på PC og på PS3, og du vurderer å kjøpe spillene enda en gang pga stygge kanter på den ene versjonen, samtidig som du makser ytelsen på den andre? Du har for mye fritid kompis. Endret 12. oktober 2011 av Dunedain Lenke til kommentar
samco Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Spilte igjennom crysis 1 på 360 fredagen helt greit spill bra ai på fiender, noen deler av spillet er dålig designet og litt kjedelig så en god 8 av 10 med tanke på den lave prisen Lenke til kommentar
nipsen Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Hvorfor ikke koble PCen til tv og surroundanlegg? Bedre opplevelse enn PS3 og Xbox tilsammen imo. Har testet, men får ikke brukt hele skjermen av en merkelig grunn. Også får jeg ikke bildet i bios ..bruk dvi/hdmi? Lenke til kommentar
espen1991 Skrevet 19. november 2011 Forfatter Del Skrevet 19. november 2011 Hvorfor ikke koble PCen til tv og surroundanlegg? Bedre opplevelse enn PS3 og Xbox tilsammen imo. Har testet, men får ikke brukt hele skjermen av en merkelig grunn. Også får jeg ikke bildet i bios ..bruk dvi/hdmi? bruker hdmi, pcen har ikke vga og godt er det. Men blåste i det takk for svar Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Tja, spilte MP-demoen av PS3-versjonen tidligere i år da spillet kom ut, og syns det så forferdelig ut. Men for øyeblikket spiller jeg 360-versjonen(SP) og det er kanskje det peneste konsollspillet jeg har spilt. Rage(360) og Killzone 3 kommer også høyt opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå