objorkum Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Hva er den beste GUI IRC klienten mener dere?[/b] Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Vil du VIRKELIG ha GUI? irssi er den BESTE, selv om det ikke er GUI. Etter den var min favoritt mIRC før, men dessverre lagger den i Wine og er ikke like funksjonell som den var i Windows. Så da kommer X-Chat som et godt alternativ.. Men det finnes GUI for irssi? Gjør det ikke? Har hørt om dét.. Uansett fatter jeg ikke hvorfor du ikke vil bruke den geniale klienten irssi.. Den er fantastisk!! Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 10. august 2003 Forfatter Del Skrevet 10. august 2003 Hehe, ja jeg brukte mIRC en stund. Funker faktisk bra, men som alltid er det et eller annet galt med Wine programmer (lagg, alfakrøll funker ikke, osv). Bruker nå KSirc. Jeg liker liksom GUI da, har kjørt litt BitchX og sånt men det blir liksom tja, virker som jeg har en 486 og ikke en P4, og all teksten fra alle kanalen kommer i samme vindu osv, er irssi annerledes? Lenke til kommentar
chop Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 /window new hide, så bytter du med alt + 1-0, q-(p, tror jeg).. med irssi så lages nye vinduer automatisk.. også mulig å sette /window new hide som standard når du joiner kanaler i BitchX Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 BitchX er ingen god klient i mine øyne. Fatter egentlig ikke hvorfor den eksisterer, utenom at den funker på Windows da. Nei, prøv irssi du, den er mye bedre enn ekle BitchX. Jeg brukte BitchX litt før, så gikk jeg tilbake til mIRC. Meen, en vakker dag prøvde jeg irssi og ble forelsket Lenke til kommentar
sim Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Jeg ble også forelsket i irssi rimelig kjapt. Tok litt tid å sette seg inn i, og få det til å bli slik man ønsket det. Men nå funker det fin fint . Anbefaler irssi på det sterkeste Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 10. august 2003 Forfatter Del Skrevet 10. august 2003 Skal sette meg inn i det jeg og da. Lenke til kommentar
chop Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 irssi er kongen på haugen Lenke til kommentar
mohuhau Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Bruker selv xchat, en annen gui irc klient jeg ikke har prøvd er kopete, Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 11. august 2003 Forfatter Del Skrevet 11. august 2003 Bruker selv xchat, en annen gui irc klient jeg ikke har prøvd er kopete, Bruker Kopete til MSN ja, men ikke IRC. Har ikke prøvd den faktisk Lenke til kommentar
Edorph Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Kvirc har jo ganske fint GUI, nesten som mIRC. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 irrsi, parce que je le mérite. jah, det er fra babelfish Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå