KILMAS Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 (endret) det er noe jeg synes veldig irriterende med android, er at de forskjellige produsentene som lager android telefoner ikke kan bli enig hvor usb kontakten på telefon skal være.google burde si til htc,samsung etc at usb kontakten skal være nede på telefonen,ikke oppe eller på siden.det er det jeg som synes er bra med iphone er at det finnes masse docking stasjoner til den,men nesten ingen til android pga at usb kontakten sitter på forskjellige plasser.jeg har nå en galaxy s telefon der samsung satte usb kontakten idiotisk på toppen av telefonen.ser at samsung har lært litt med og sette usb kontakten under på galaxy s2.håper de andre produsentene kan begynne og bruke usb under telefonen telefonen slik at vi forbrukere kan få flere dockingstasjoner og velge mellom. noen som vet om det finnes noen bra docking stasjon som fungerer på flere type android telefoner?. grunnen til at jeg spør er at jeg skal skifte ut min galaxy s telefon med den nye nexus telefonen når den kommer senere i år.nexus telefonene bruker usb under telefonen Endret 9. oktober 2011 av KILMAS Lenke til kommentar
T2000 Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Philips Fidelio kommer i salg senere i høst i Norge. Håper denne er starten på flere dockinger til Android-enheter... Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 (endret) Noe slikt burde jo være ideelt. Vet dog ikke hvor man får kjøpt det i Norge. Endret 9. oktober 2011 av Dassen Lenke til kommentar
KILMAS Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2011 Philips Fidelio kommer i salg senere i høst i Norge. Håper denne er starten på flere dockinger til Android-enheter... Philips Fidelio ser veldig lovende ut.blir nok og kjøpe en slik når den kommer ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå