Akselev Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 (endret) Bachelor of Shipping Management - Kan dette være noe for meg? Hei. Kort sammendrag av meg Jeg går studiespesialisering, ikke noe spesielt god i matte, veldig interessert i forretninger (Lurer veldig på hvor det kommer fra), lysten på eventyr, vill jobbe internasjonalt og er sosial. Jeg har lenge lett etter et studie som faller innen min interesse "boks". jeg går første året på videregående skole (Studiespesialisering) og alle mine medelever har klare planer om hva de skal videre etter videregående. Jeg, for min del, har ikke peil. Jeg har gått fra Ingeniør til Siviløkonom, også videre. Har til og med vært innom politi. Jeg fant for noen uker siden dette studiet på BI sin nettside, og jeg syntes det virket veldig interessant for meg. Virker som om det gir et grunnlag for internasjonalt arbeid. Jeg syntes også hele "greiene" virker veldig interessant. Kan noen gi meg noen ideer om dette er en god idé eller ikke? Eventuelt, hva kan jeg forvente etter dette studiet? Hvilke stillinger kan jeg forvente? Håper på svar. Aksel. Endret 9. oktober 2011 av Akselev Lenke til kommentar
Akselev Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2011 Ingen som vet noe spesielt angående denne bachelor graden? Lenke til kommentar
Akselev Skrevet 13. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2011 Nei nei... Lenke til kommentar
Sisyphus Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Would you like a hug? Lenke til kommentar
Akselev Skrevet 14. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2011 Would you like a hug? I would appreciate a hug, yes. Lenke til kommentar
franky12 Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 vi kan ikke fortelle deg om en linje er rett for deg eller ikke. du må bare vente å se hva du velger. jeg har heller ingen peiling på hva jeg vil bli, så derfor bestemte jeg meg for å dra på utveksling til USA, det er drit kult og jeg lærer mye det gir meg masse tid til å tenke også. jeg er interesert i forretning og salg og alt det der, vil også ha en internasjonal jobb lykke til.. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 (endret) Ville ikke gått dette studiet på BI. Tror nok Høyskoler eller eventuelt utlandet er tingen. Endret 19. oktober 2011 av ugotabanana Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Sjekk om du kan komme i kontakt med noen av de i disse trådene: http://freak.no/forum/archive/index.php/t-61729.html https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1342780 Kjenner ingen på linja selv, men prøv å google deg til lignende tråder og sjekk hva de sier og om du kan komme i kontakt med noen av dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå