Qefir Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 (endret) Jeg finner knapt noe som om dette på nettet, hva kan være grunnen til at noen blir ilagt dette?? Kun utenlands post. Endret 9. oktober 2011 av Qefir Lenke til kommentar
nls Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Med "noen" mener du deg selv ? Vet ikke hvor mye jeg ønsker å utdype det, men av enkelt søkbare dokumenter kan du lese at en postsperre medfører at speditør blir pålagt av tollvesenet evt politi å tilbakeholde alle postsendinger fra utlandet/generelt med det ønske om å foreta en kontroll av disse. Dette gjøres naturlignok der det er mistanke om straffebare forhold iforbindelse med disse, mest vanlig men ikke begrenset til utbytte fra straffbare handlinger/udeklarerte kontanter og/eller ulovlige substanser herunder narkotika. Lenke til kommentar
Qefir Skrevet 9. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2011 Okei, tusen takk for svar, det var veldig rart jeg skulle få det da jeg hverken har sendt penger i posten eller noe narkotika.. Lenke til kommentar
nls Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Hva får deg til å tro at du har en slik sperre ? Som sagt, det er ikke begrenset til de eksemplene jeg nevnte men man kan vel legge til grunn at det er noen uregelmessigheter tilstede som gjør at tollvesenet går til et slikt skritt. Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Hva får deg til å tro at dette er systematisk og ikke enkeltstående kontroll? Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 (endret) Har slettet noe off-topic fra tråden Endret 10. oktober 2011 av cyclo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå