sjokolademousse Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 En liten serie med en futuristisk tom følelse. Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Jeg vil ikke si det. Det er spenning i de bildene. Øverste bildet er kanskje litt for "midtstilt", men de to nederste er langt over gjennomsnittet. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 (endret) Synes det øverste bildet gjorde seg midtstilt. Mye på grunn av refleksjonene som danner triangler. Jeg liker symmetri. Endret 9. oktober 2011 av KSunhill Lenke til kommentar
kjikvadrat Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Det fyrste er fantatsisk abstrakt, sjølv ein kan sjå kva det er! *tommel: opp*!!! Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Synes det øverste bildet gjorde seg midtstilt. Mye på grunn av refleksjonene som danner triangler. Jeg liker symmetri. Jeg synes bildet blir "sterilt" med all den symetrien. Mangler den spenningen og kraften jeg finner masse av i midterste bildet. Lenke til kommentar
sjokolademousse Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2011 Takk for gode tilbakemeldinger! Det første bryter kanskje med vanlige komposisjonsprinsipper, men jeg syns perfekt symmetri er fantastisk, spesielt når det inneholder så mange linjer. Føler ikke at motivet hadde gjort seg på noen andre måter enn symmetrisk! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå