internet wizard Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 jeg har 0xc00000e9 error'n er det noen som kan hjelpe meg? clean install av w7 på den disken er ikke aktuelt da jeg har sensetiv informasjon på den som jeg trenger. dette er pc'n http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=647565 Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 9. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2011 har ikke jenoppretings cd heller... Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 clean install av w7 på den disken er ikke aktuelt da jeg har sensetiv informasjon på den som jeg trenger. har ikke jenoppretings cd heller... Det var jo lurt. Det finnes et uttrykk for dette. Du sager av den greina du sitter på. Du har altså sensitiv informasjon på systemdisken? Det er jo bare å bruke en linux live-cd og kopiere til en minnepinne elns og deretter installere windows fra skrætsj. [løst] Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2011 (endret) clean install av w7 på den disken er ikke aktuelt da jeg har sensetiv informasjon på den som jeg trenger. har ikke jenoppretings cd heller... Det var jo lurt. Det finnes et uttrykk for dette. Du sager av den greina du sitter på. Du har altså sensitiv informasjon på systemdisken? Det er jo bare å bruke en linux live-cd og kopiere til en minnepinne elns og deretter installere windows fra skrætsj. [løst] har prøv og hente infoen fra en botable cd (ubuntu) men får det ikke til. btw hvordan reinstalerer jeg w7? jeg har ikke en cd. eller jeg har en men det er en cd jeg fikk av komplett da de bygde gamern min. ville denne funke? jeg prøvde den på en blank hdd og da instalerte de bare w7. men da funker ikke produkt nøkelen min ;( Endret 10. oktober 2011 av supercz Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 har prøv og hente infoen fra en botable cd (ubuntu) men får det ikke til. btw hvordan reinstalerer jeg w7? Det bruker du en windows-cd til. Men da risikerer du jo å miste disse viktige dataene dine.Var det krypterte filer? Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2011 Var det krypterte filer? kan jeg ikke si noe om. jeg har ikke en w7 cd. men den komplett cd'n funker som en(tror jeg). btw. jeg har nå klar og hente ut de viktige filene så nå å jeg bare reinstalle w7. hvordan reinstalle w7? kan jeg bruke over nevnte cd? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 hvordan reinstalle w7? kan jeg bruke over nevnte cd? Kanskje. Men siden du ikke har gitt noe info om den lisensen du har på maskinen din og hvilken versjon av Windows 7 CDen du kan låne har, er det ikke mulig å svare på spørsmålet. CDen må ha samme versjon av Windows 7 (OEM/kontra vanlig / home kontra Ultimate etc). Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2011 hvordan reinstalle w7? kan jeg bruke over nevnte cd? Kanskje. Men siden du ikke har gitt noe info om den lisensen du har på maskinen din og hvilken versjon av Windows 7 CDen du kan låne har, er det ikke mulig å svare på spørsmålet. CDen må ha samme versjon av Windows 7 (OEM/kontra vanlig / home kontra Ultimate etc). akkurat de samme home premium. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Var det krypterte filer? kan jeg ikke si noe om. Da kan jeg ikke si noe om hvordan du klarer å få dem tilbake. Så enkelt er det. Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2011 Var det krypterte filer? kan jeg ikke si noe om. Da kan jeg ikke si noe om hvordan du klarer å få dem tilbake. Så enkelt er det. har alt fått dem tilbake. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Var det krypterte filer? kan jeg ikke si noe om. Da kan jeg ikke si noe om hvordan du klarer å få dem tilbake. Så enkelt er det. har alt fått dem tilbake. Da er jo saken [løst] Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2011 snip fortsatt ikke fåt til og resette pc'n til factory defult eller installert en clean w7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå