Gå til innhold

0xc00000e9 error hdd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
clean install av w7 på den disken er ikke aktuelt da jeg har sensetiv informasjon på den som jeg trenger.
har ikke jenoppretings cd heller...

Det var jo lurt. Det finnes et uttrykk for dette. Du sager av den greina du sitter på.

Du har altså sensitiv informasjon på systemdisken?

Det er jo bare å bruke en linux live-cd og kopiere til en minnepinne elns og deretter installere windows fra skrætsj.

[løst] :yes:

Lenke til kommentar
clean install av w7 på den disken er ikke aktuelt da jeg har sensetiv informasjon på den som jeg trenger.
har ikke jenoppretings cd heller...

Det var jo lurt. Det finnes et uttrykk for dette. Du sager av den greina du sitter på.

Du har altså sensitiv informasjon på systemdisken?

Det er jo bare å bruke en linux live-cd og kopiere til en minnepinne elns og deretter installere windows fra skrætsj.

[løst] :yes:

har prøv og hente infoen fra en botable cd (ubuntu) men får det ikke til.

btw hvordan reinstalerer jeg w7?

jeg har ikke en cd. eller jeg har en men det er en cd jeg fikk av komplett da de bygde gamern min. ville denne funke? jeg prøvde den på en blank hdd og da instalerte de bare w7. men da funker ikke produkt nøkelen min ;(

Endret av supercz
Lenke til kommentar

hvordan reinstalle w7? kan jeg bruke over nevnte cd?

Kanskje.

Men siden du ikke har gitt noe info om den lisensen du har på maskinen din og hvilken versjon av Windows 7 CDen du kan låne har, er det ikke mulig å svare på spørsmålet.

CDen må ha samme versjon av Windows 7 (OEM/kontra vanlig / home kontra Ultimate etc).

Lenke til kommentar

hvordan reinstalle w7? kan jeg bruke over nevnte cd?

Kanskje.

Men siden du ikke har gitt noe info om den lisensen du har på maskinen din og hvilken versjon av Windows 7 CDen du kan låne har, er det ikke mulig å svare på spørsmålet.

CDen må ha samme versjon av Windows 7 (OEM/kontra vanlig / home kontra Ultimate etc).

akkurat de samme home premium.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...