Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

En god venninde sa hun er forelsket i min mann

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, jeg har idag snakket med henne, og det stemmer det hun sa.. Hun har vært forelsket i han lenge, jeg selv føler det blir litt vanskelig å sku være med henne, vertfall ilag når min mann er med og... Ikke så veldig kjekt vertfall..

Hun har aldri gitt noe uttrykk til min mann at hun er forelsket i han, og det er jo fint...

Postet av anonym: 79b7fb03ebda46d7d8007c00825bdb05

Lenke til kommentar

Jeg ville snakket med venninen din i edru tilstand. Kan jo hende at hun ikke mente det på den måten du tolker det...

Mannen din en en gris, slik som alle menn. La henne ha seg med ham, så blir mannen din veldig fornøyd, og elsket deg ennå mer, ja kanskje du skal tilby henne å flytte inn med dere. Mannen din fortjener vel det beste?

***screeeeeetch... virkeligheten kaller***

Oi.. kinkig situasjon. Hva er viktig her? Er vennskapet med denne veninnen viktig? Virker som at hun ikke respekterer deg så veldig når hun forteller deg at hun er forelsket i din mann, dette burde hun holdt for seg selv, for det ville jo gå over etterhvert.

Ser noen mener at dette kanskje var noe fylletull.. Vel, det er jo fra fulle folk og barn man får høre sannheten. :)

Men det er jo støtt og stadig at våre lyster går på tvers av hva som er sosialt akseptert, det er et evig problem dette.. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...