AnonymDiskusjon Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Ja, altså hun hadde drukket litt igår, kom da bort til meg, og begynte å fortelle om kor forelsket hun er i min mann Ikke noe kjekk situasjon.. Vi er gode venninder og har vært det i mange år, jeg og mannen har vært gift i 2år... Hvordan forholde seg til det? Postet av anonym: 79b7fb03ebda46d7d8007c00825bdb05 Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Du kan jo ta det negativt å bli møkkings sjalu. Eller så kan du være glad over at mannen din har draget Du kan jo ta det opp med henne mens hun er edru? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Du kan jo ta det opp med henne mens hun er edru? Høres ut som den beste løsningen ja. Uten å ta sorgene på forskudd. Geir Lenke til kommentar
pakini Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Jeg og ville spurd henne, men skjønner at det ikke er noen kjekk situasjon Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2011 Ja, jeg har idag snakket med henne, og det stemmer det hun sa.. Hun har vært forelsket i han lenge, jeg selv føler det blir litt vanskelig å sku være med henne, vertfall ilag når min mann er med og... Ikke så veldig kjekt vertfall.. Hun har aldri gitt noe uttrykk til min mann at hun er forelsket i han, og det er jo fint... Postet av anonym: 79b7fb03ebda46d7d8007c00825bdb05 Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Gi klar beskjed om at mannen din er mannen din, og at hun er nødt til å finne seg noen andre å være forelsket i! Har du pratet med mannen din om dette? Ikke at du trenger det, jeg bare lurte Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2011 Hadde jeg vært deg hadde jeg ikke sagt det til mannen din. Vil jo ikke trigge en evt. utroskapssituasjon heller.. Jeg hadde nok ikke vært med henne like mye som før, og i alle fall ikke stolt på henne sammen med mannen din. Postet av anonym: 5ba3424bb8b01d4f568ef748f7951210 Lenke til kommentar
V.I.C Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Jeg ville snakket med venninen din i edru tilstand. Kan jo hende at hun ikke mente det på den måten du tolker det... Lenke til kommentar
Mr_skeptisk Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Jeg ville snakket med venninen din i edru tilstand. Kan jo hende at hun ikke mente det på den måten du tolker det... Mannen din en en gris, slik som alle menn. La henne ha seg med ham, så blir mannen din veldig fornøyd, og elsket deg ennå mer, ja kanskje du skal tilby henne å flytte inn med dere. Mannen din fortjener vel det beste? ***screeeeeetch... virkeligheten kaller*** Oi.. kinkig situasjon. Hva er viktig her? Er vennskapet med denne veninnen viktig? Virker som at hun ikke respekterer deg så veldig når hun forteller deg at hun er forelsket i din mann, dette burde hun holdt for seg selv, for det ville jo gå over etterhvert. Ser noen mener at dette kanskje var noe fylletull.. Vel, det er jo fra fulle folk og barn man får høre sannheten. Men det er jo støtt og stadig at våre lyster går på tvers av hva som er sosialt akseptert, det er et evig problem dette.. Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 (endret) Bare si tydelig ifra, hvis du føler behov for det. Endret 14. oktober 2011 av Randomizer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå