Gå til innhold

Hvor mange år tar det før muslimer gjør opp mesteparten av innbyggertallet i Norge, og hva slags komplikasjoner medfører det?

Anbefalte innlegg

Du har gode tall, og har gjort ett bra research. Men mitt poeng her at man skal ikke mistro SSB uansett, virker nesten som om enkelte tror SSB er ett kommunistisk rottereir av no slag.

Man må jo spørre seg hvordan de år etter år kan bomme såpass grovt og likevel fortsette i samme løypa, samtidig som de presenterer tallene sine som fakta...

Det er jo ikke umulig at de ikke er HELT objektive de heller...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

..., samtidig som de presenterer tallene sine som fakta...

Gjør de?

Det er jo ikke umulig at de ikke er HELT objektive de heller...

Som oss alle er de nok ikke helt objektive de som jobber hos SSB, nei. Spørsmålet er om det er en bevisst og politisk motivert fremstilling. Lars Østby har begrunnet SSBs tall i Morgenbladet: Muslimsk flertall i Norge? Er det noe som ikke stemmer i hans argumenter?

Geir :)

Lenke til kommentar
Nasjonalistiske ideer fra 1800-tallet skaper fortsatt mange problemer der det ikke behøvde være noen.
Nasjonalisme som livsanskuelse har vært rådende i de aller fleste samfunn i verden siden tidenes morgen. Nasjonalisme er det som holder samfunn, sivilisasjoner og folkegrupper samhørige og fredlige innad, samt selvopperettholdende på lang sikt.

Det eneste som betyr noe er livskvalitet; så lenge de fleste synes de lever godt spiller det ingen rolle om de kaller seg nordmenn, kristne eller er lavpigmenterte.
Videreførelsen av vår vakre, flertusen år gamle arv og egenart har ingenting å si?

At "det eneste som betyr noe er livskvalitet", er kun et ensidig sosiologisk synspunkt. Hva med biologiens rolle i dette spørsmålet? Å ikke ønske å videreføre ens eget biologiske arvestoff til ens kommende etterfølgere på best mulig måte, er lite mer enn evolusjonsmotstridende og anti-menneskelig.

Endret av 793
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Kommer vi til å bli styrt av fargede mennesker uten Nordisk blod for å sette det helt på spissen?

Mitt svar er; definitivt ja! Ja, vi er allerede "farget", og ja, vi må forholde oss til hele klinkekulen vår som kalles; kloden, og ja vi kommer nok til å bli styrt av mennesker som fremstår som "fargede" beglodd via våre menneskelige øyne.

Bryr vi oss?

Mulig at noen bryr seg men for min del; Nope!

Lenke til kommentar

Vel, de som ikke er i stand til å kjempe er heller ikke verdig å bli tatt vare på i denne evige kampen om tilværelsen. Vi mister neppe det beste arvestoffet til de mørkere rasene for å si det slik.

For i de beste er selvoppretholdelsesinstinktet rådende

Vel, så til Islam og Norge.

Islam har en annen tolkning av familieenheten enn det vårt feministiske og likestilte diktatur har, om Islam fikk fotfeste i Norge så ville ikke det automatisk medføre bastardisering av folkene, men det kunne faktisk i teorien ha ført til en økning av nordiske mennesker.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Vel, de som ikke er i stand til å kjempe er heller ikke verdig å bli tatt vare på i denne evige kampen om tilværelsen. Vi mister neppe det beste arvestoffet til de mørkere rasene for å si det slik.

Det utelukker alle pleietrengende og de som tilfeldigvis er født med litt mindre håndbagasje, antar jeg!?

For i de beste er selvoppretholdelsesinstinktet rådende

Heldigvis er vi mennesker såpass smarte at det å rive over strupen på den "svakere" naboen ikke er rådende "smartness" - men hvis vi flytter inn i løvegården ...

Vel, så til Islam og Norge.

Nuvel, så til Norge og Islam

Islam har en annen tolkning av familieenheten enn det vårt feministiske og likestilte diktatur har, om Islam fikk fotfeste i Norge så ville ikke det automatisk medføre bastardisering av folkene, men det kunne faktisk i teorien ha ført til en økning av nordiske mennesker.

Misforstår jeg deg rett hvor jeg forstår disse setningene som om at du har en meget stor og bøyd nese, samt at flerkoneri slett ikke er å forakte?

Lenke til kommentar

Du viderefører arvestoffet ditt enten den andre forelderen er iransk, svensk eller kinesisk.

Ikke i like store grad som jeg ville med mine egne landsmenn, ettersom jeg deler mer arvestoff med andre nordiske folk, hvilket vil medføre at mindre av mitt eget arvestoff blir erstattet av annet arvestoff i mine etterkommere. I tillegg bærer vi nordboere på mange resessive gener som ikke overlever utblanding med andre raser.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Du viderefører arvestoffet ditt enten den andre forelderen er iransk, svensk eller kinesisk.

Ikke i like store grad som jeg ville med mine egne landsmenn, ettersom jeg deler mer arvestoff med andre nordiske folk, hvilket vil medføre at mindre av mitt eget arvestoff blir erstattet av annet arvestoff i mine etterkommere. I tillegg bærer vi nordboere på mange resessive gener som ikke overlever utblanding med andre raser.

Dette virker interessant - kan du vennligst underbygge!?

Lenke til kommentar

Vi har med andre ord en desto større grunn og plikt til å ivareta vår biologiske arv for å sørge for en multikuturell klode. he-he.

Endret av Juviking
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Vi har med andre ord en desto større grunn og plikt til å ivareta vår biologiske arv for å sørge for en multikuturell klode. he-he.

uhum, forsøk å være sjarmerende ved å være en enbeint rasist overfor en tobeint fødemaskin.

Lenke til kommentar

Det er godt dokumentert at gjennomsnittet av nesestørrelse, kjevestørrelse, vidde mellom øynene... kort fortalt ALLE gjennomsnittlige ansiktstrekk er penere enn alle avvik fra gjennomsnittet.

Her kan du kombinere ansikter og finne gjennomsnittene:

http://faceresearch.org/demos/average

Regelen er: Desto flere ansikter du kombinerer, desto penere blir resultatet.

Bevis fra virkeligheten er at kombinasjoner av "raser" veldig, veldig ofte blir betraktelig mye penere enn foreldrene, mens innavlede "raser" (isolerte flokksamfunn med få beboere som har vært adskilt fra menneskeheten for øvrig i mange generasjoner) som oftest blir regnet som styggere i gjennomsnitt.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Bevis fra virkeligheten er at kombinasjoner av "raser" veldig, veldig ofte blir betraktelig mye penere enn foreldrene, mens innavlede "raser" (isolerte flokksamfunn med få beboere som har vært adskilt fra menneskeheten for øvrig i mange generasjoner) som oftest blir regnet som styggere i gjennomsnitt.

Er "veldig, veldig" ett nytt ord?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...