αкαѕнα Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Viss det berre var ved våre eigene val. Trur det meir er dei få som tvingar dei mange til å godta det. Sist jeg sjekka så kan hvem som helst opprette et parti her til lands, og utrolig nok også stemme på hvilket som helst av de eksisterende... Du får henge i da før muslingene kommer å tar deg ... Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789 Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Viss det berre var ved våre eigene val. Trur det meir er dei få som tvingar dei mange til å godta det. Sist jeg sjekka så kan hvem som helst opprette et parti her til lands, og utrolig nok også stemme på hvilket som helst av de eksisterende... Du får henge i da før muslingene kommer å tar deg ... For å kunne lage eit populært parti må ein ha støtte frå media. Dei er som kjent ganske så liberale når det gjeld alt og driver på å angriper FRP noko forferdelig no for tida, virkar som dei får orgasme kvar gong dei kan kritisere dei for noko og oversert alt andre parti gjer. Tips: Ordføraren i Vågå. Dagbladet har til og med innrømt at dei har "motarbeid FRP og alt dei står for". Dei står blant anna for mindre innvandring og betre forhold for dei pensjonerte. Det er ikkje muslimane eg pratar om lille venn, det er empiriske observasjonar av kva som skjer når fleir gruppar og etnisitetar bur på same område. Det blir alltid konfliktar og faenskap. Eg er derfor i mot innvandring, spesielt frå dei mørke delene av verden fordi dei er mest forskjellige frå oss både kulturmessig og fysisk. Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Jeg vet at jeg ikke lever når dette skjer. Og derfor gjør vi som avataren din og bare går og daffer rundt. Sier en som har sofaleker som avatar..... Hva? Eg bare støtter oppom det han sa, at vi bare skal daffe rundt. Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 For å kunne lage eit populært parti må ein ha støtte frå media. sikker på at det ikke hjelper med saker folk faktisk bryr seg om? Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Det man trenger, er en konstitusjon som sikrer den enkeltes rett til å leve i størst mulig grad etter sitt eget livssyn, slik at det ikke oppstår konflikter ved at en gruppering skal tvinge sine verdier på en annen. Det er bare en halvgod løsning. I beste fall får man en befolkning uten felles grunnlag og overfylte fengsler ifra sosioøkonomiske forskjeller, i verste fall går det i oppløsning. Hadde islam bare vært en religion, hadde det ikke vært noe problem. Nesten alle kristne i Norge i dag er sekulære. Islam derimot, er fremdeles sterkt ideologisk. Det er urealistisk å forvente at fascister som i verste fall er villige til å bruke vold for å oppnå sine mål skal velge å se annen vei. Og den "store moderate majoriteten" av muslimer, som det stadig snakkes om, er med på å legitimere ytterlighetene. Det der med at muslimene kommer til å ta over er bare tull. Tallene er tatt rett ut av løse luften for å få regnestykket til å gå opp. Om de kommer til å ta over, er et politisk spørsmål, og ikke noe man kan løse mattematisk. At de kommer til å bli i flertall innen dette århundret er over, dersom ting ikke forandrer seg, er et statistisk uungåelig faktum - og det er det grafen baserer seg på. Dessuten blir islam i likhet med kristendommen stadig mer moderat På grunn av OSS! Fordi selv muslimer sakte men sikkert innser at demokrati, ytringsfrihet, og økonomisk fremgang, er å foretrekke fremfor teokrati! Det er VÅRE krenkelser og motstand mot religiøse dogmer som de har tatt for gitt i århundrer som gir grobunn for økt toleranse, og et ønske om å ha et friere, åpnere, og mer fremgangsrikt samfunn enn det deres religiøse ledere kan love dem! Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789 Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 For å kunne lage eit populært parti må ein ha støtte frå media. sikker på at det ikke hjelper med saker folk faktisk bryr seg om? Sjølvsagt, men folket må få vite om sakene også. Dei blir som å prøve å skape ild uten oksygen. Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Sjølvsagt, men folket må få vite om sakene også. Dei blir som å prøve å skape ild uten oksygen. Du kan jo bare si på riksdekkende tv at du er mot innvandring og så vil jo så og si samtlige medier kaste seg over deg og gi deg gratis markedsføring til millioner... Eller? Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789 Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Sjølvsagt, men folket må få vite om sakene også. Dei blir som å prøve å skape ild uten oksygen. Du kan jo bare si på riksdekkende tv at du er mot innvandring og så vil jo så og si samtlige medier kaste seg over deg og gi deg gratis markedsføring til millioner... Eller? Nei, det motsette vil skje. Då vil dei ikkje melde om noko fordi det er politisk ukorekt og slike meiningar skal bli dyssa ned. Slik dei diskuterte etter Breivik-saka. Uansett vil ikkje media meldom om ein heilt vanlig fyr meinar noko om innvandring, dei fokuserar på poltikerarane og kjendisane eller "stjernene" som dei kallar dei. . Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Nei, det motsette vil skje. Då vil dei ikkje melde om noko fordi det er politisk ukorekt og slike meiningar skal bli dyssa ned. Du får finne deg ei hytte inne på skauen da... Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789 Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Nei, det motsette vil skje. Då vil dei ikkje melde om noko fordi det er politisk ukorekt og slike meiningar skal bli dyssa ned. Du får finne deg ei hytte inne på skauen da... Kvifor? Trur du eg vil bli høyrt noko meir inne i skauen? Har lite interesse av kva dyra meinar om innvandring. Mest sannsynligvis det same som SV og dei rødgrønne har, intelligensen er jo på same nivå Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Kvifor? Trur du eg vil bli høyrt noko meir inne i skauen? Har lite interesse av kva dyra meinar om innvandring. Mest sannsynligvis det same som SV og dei rødgrønne har, intelligensen er jo på same nivå Touché Men poenget var nå i alle fall at det kanskje ikke var så mange muslimer der da.. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 En usaklig og provoserende post slettet av Admin. Lenke til kommentar
salah Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 (endret) http://www.dagbladet.no/2009/04/15/nyheter/innvandring/innenriks/politikk/islam/5756098/ http://www.abcnyheter.no/nyheter/110819/forsker-sian-forer-folk-bak-lyset Trådstarter: Litt annerledes tall enn du oppgir, hva er kildegrunnlaget ditt? (si ifra om du vil ha mer dokumentasjon eller søk på ssb muslimsk innvandring) Endret 11. oktober 2011 av salah Lenke til kommentar
delfin Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 http://www.dagbladet.no/2009/04/15/nyheter/innvandring/innenriks/politikk/islam/5756098/ http://www.abcnyheter.no/nyheter/110819/forsker-sian-forer-folk-bak-lyset Trådstarter: Litt annerledes tall enn du oppgir, hva er kildegrunnlaget ditt? (si ifra om du vil ha mer dokumentasjon eller søk på ssb muslimsk innvandring) Historisk sett har SSB tatt tall for innvandring rett ut av lufta og har hittil feilet totalt i sine spådommer. Hvorfor skulle de plutselig få rett denne gangen? Jeg stoler null og niks på spåkonene i SSB. 2 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Det er lov å ikke stole på SSB, men har du bedre tall å vise til som er basert på sannferdige tall så venter jeg på de. Lenke til kommentar
delfin Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Det er lov å ikke stole på SSB, men har du bedre tall å vise til som er basert på sannferdige tall så venter jeg på de. Nei, jeg har ikke det. Du kan se på tallene fra SSB for 2005, og selv regne ut med hvor mye de bommet i sine prognoser frem til 2010 Antall innvandrere i Norge har økt med ca 7% årlig siden den startet i 1970. En dobling per 10. år. I motsetning til SSB tror jeg ikke denne utviklingen plutselig vil reverseres "neste år". Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Korrekt, men jeg tror ingen hadde forutsett den store innvandringen fra Øst-Europa. SSB gjør så godt de kan og ingen vil kunne gi ett helt rett svar men det er ikke sånn at de prøver å fordekke en økning i innvandring. Fra 2005 til 2010 ser ut antallet innvandrere fra Asia/Afrika/Sør-Amerika vokst noe, mens de andre gruppene har vokst mye mer. http://www.ssb.no/innvbef/fig-2011-04-28-01.html Lenke til kommentar
delfin Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Korrekt, men jeg tror ingen hadde forutsett den store innvandringen fra Øst-Europa. SSB gjør så godt de kan og ingen vil kunne gi ett helt rett svar men det er ikke sånn at de prøver å fordekke en økning i innvandring. Fra 2005 til 2010 ser ut antallet innvandrere fra Asia/Afrika/Sør-Amerika vokst noe, mens de andre gruppene har vokst mye mer. http://www.ssb.no/innvbef/fig-2011-04-28-01.html Jeg forventer selvsagt ikke at de skal treffe 100%, men når de alltid presenterer slike kurver som dette: kan man begynne å lure. Det har vært en jevn vekst siden starten, og plutselig skal denne utviklingen snu og falle som en stein. Slik har de holdt på hele tiden, og hver gang er det en kjempereduksjon rett rundt hjørnet. Når de i tillegg fremlegger spådommene sine som fakta i media, er det viktig at noen sier fra om at dette nettopp er spådommer, fra noen som ALLTID tipper for lavt. 5 Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Det er lov å ikke stole på SSB, men har du bedre tall å vise til som er basert på sannferdige tall så venter jeg på de. Du kan se på mine tall? Jeg antar ingen massiv reduksjon i innvandring de neste årene. Du kan til og med gi meg dine antagelser, og jeg kan lage en graf for deg deg og vise at alle rimelige antagelser vil føre til mer enn 11% muslimer i 2060. 11% er deres høyalternativ. 1 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Du har gode tall, og har gjort ett bra research. Men mitt poeng her at man skal ikke mistro SSB uansett, virker nesten som om enkelte tror SSB er ett kommunistisk rottereir av no slag. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå