Gå til innhold

Ny Laptop, Asus N53SV, driver spørsmål.

Simkin

Anbefalte innlegg

Har bestilt en Asus N53SV uten OS fra MPX, og jeg skal selv legge inn 32Bit Windows 7. Grunnen til 32 bit er att jeg ha det pga et par programmer jeg bruker (2 litt spesielle programmer) som ikke støtter 64Bbit.

Tenkte jeg skulle sjekke litt opp på diverse drivere før jeg får pc'en, og ser på Asus sin nedlastingsside over N53SV att det ikke er lagt ut noen drivere annet en bios og manual til 32bit. ikke lydkort drivere, chipset, skjermkort drivere osv osv, dette er kun lagt ut til 64 bit. :ohmy:

Jeg kom over denne siden her, og det ser ut til att alle her er til 32 OG 64Bit i en å samme driver, værtfall de fleste.

http://www.downloaddriver4u.com/534/asus-n53sv-drivers-windows-7.html

Er dette safe? evt andre sider jeg kan finne oppdaterte drivere til N53SV og 32Bit Windows 7?

Endret av FiveInline
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan jeg spørre hva slags programmer dette dreier seg om?

Har samme maskina selv men satt i 4GB mer RAM og SSD

Jeg bruker ingen drivere fra ASUS på min. Skjermkort fra Nvidia.com, lyd fra realtek.com, og en usb 3 som jeg googla. resten funka out of the box etter clean instal av windows 7 pro

Lenke til kommentar

Det er 2 stk programmer for vag, delekatalog og reprasjonslitteratur, disse funker kun på 32bit OS. Og på bærbar funker det fint med 32bit for min del, kjører 64bit på stasjonær.

bytter din mellom intel og nvidia grafikk automatisk? Eller trengs et eget program for det?

Lenke til kommentar

Det er 2 stk programmer for vag, delekatalog og reprasjonslitteratur, disse funker kun på 32bit OS. Og på bærbar funker det fint med 32bit for min del, kjører 64bit på stasjonær.

bytter din mellom intel og nvidia grafikk automatisk? Eller trengs et eget program for det?

Optimus fikser det selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...