Drugstar Genius Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Vi var ute å kjørte offroad i går fra Iveland og mot Vatnestrøm i Aust Agder ganske nærme Kristiansand. Og da kom vi forbi et forlatt og falleferdig rødt hus som det stod " Landsverk" over døra og vi gikk inn og det var ingen møbler eller noe som helst. Alt var råttent og gikk til og med igjennom gulvet. Noen som vet noe om dette huset ? Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Jeg tror ikke det bor noen der. Lenke til kommentar
Akselev Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Fritidsboligen til kronprinsparet hvis jeg husker riktig. Lenke til kommentar
Drugstar Genius Skrevet 9. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2011 Fritidsboligen til kronprinsparet hvis jeg husker riktig. Mulig det, men det er ihvertfall ikke det nå Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Tipper det har noe med gruvedrift å gjøre? Lenke til kommentar
Drugstar Genius Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2011 Fant huset på kart og ja det hadde noe med gruvedrift å gjøre, får høre med de som eier huset om de vet noe historie fra huset Og har funnet en del flere hytter i nærheten som vi skal inn å kikke på. Begynner i morgen Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Vi var ute å kjørte offroad i går fra Iveland og mot Vatnestrøm i Aust Agder ganske nærme Kristiansand. Du kunne jo tatt deg bryet å inkludert en lenke til Google maps eller noe da ?? Lenke til kommentar
Drugstar Genius Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2011 Vi var ute å kjørte offroad i går fra Iveland og mot Vatnestrøm i Aust Agder ganske nærme Kristiansand. Du kunne jo tatt deg bryet å inkludert en lenke til Google maps eller noe da ?? Egentlig ikke, hensikten var jo å se om den var noen som kjente til hytta og de trenger ikke noe kart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå