magh Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Hei, Jeg lurer på om noen vet om et program for å bestemme hvor mye av båndbredden som skal brukes(programmet skal bare kjøres på en pc, og ikke affektere noen andre pc'er i nettverket). Eventuelt noen som vet hvilke verdier man skal endre i registeret for å bremse båndbredde-bruken? Mvh Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Du "må" bruke 3. parts programvare. F.eks Netlimiter. Kan selvfølgelig ordnes via avansert routing osv, men det har du ikke behov for. Lenke til kommentar
shahin Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Det er MINST 1 tråd daglig om dette, på noen dager opptil 4-5.... NÅR skal folk lære å bruke søkefunksjonen, jeg blir GAL! Lenke til kommentar
magh Skrevet 10. august 2003 Forfatter Del Skrevet 10. august 2003 Jeg søkte på båndbredde. Resultat: 0 treff. Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Jeg søkte på båndbredde. Resultat: 0 treff. Det gjelder å bruke fantasien litt. Jeg søkte på "limit" og fant mange tråder som omhandler det du lurer på. Lenke til kommentar
magh Skrevet 11. august 2003 Forfatter Del Skrevet 11. august 2003 Takk JarleW. Takket være deg fikk jeg ordnet et problem som har irritert meg i evigheter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå