Lock-Aze Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Hei, skal bygge meg ny stasjonær, trenger ikke kabinett og skjerm. Jeg har lyst til å få inkorperert en god SSD og jeg tror jeg greier meg med en 4kjerners core i5, OS må være med orker ikke piratebay versjonen lengre, så jeg tenkte 64bit win7. Men hva er bra av skjermkort, hovedkort ram etc? Det hadde også vært ok med en ekstra intert harddisk annet enn en SSD systemdisk, noen som har noen gode tips til oppsett/konfigurasjon? Lenke til kommentar
wtf1337 Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 hvorfor ikke tpb versjonen lengre? btw tippe dette innlegget blir sletta pga piratkopi snakk Lenke til kommentar
beirch Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 (endret) Lagde et lite oppsett her til deg. Valgte RAM pga tilbud, men hvis tilbudet løper ut før du bestiller, vil jeg anbefale disse. Endret 9. oktober 2011 av beirch Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 9. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2011 Takker for tips, får håpe tilbudet holder. Blir nok å bestille tidlig denne uken regner jeg med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå