Fredrik7le86 Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 er ute etter ett nytt open world spill till xbox 360 som jeg kan brenne mange timer på. spill som jeg har spillt/spiller er: gta 4 mass effect 1&2 fallout new vegas fallout 3 oblivion far cry 1 og 2 alle assassins creed dead island deus ex just cause 2 rage takk for all hjelp! :!: Lenke til kommentar
pmba Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Tja, Fable 3 eller Two Worlds for rolelspill og Saints Row 2, Red Dead Redemption eller The Saboteur for action. Lenke til kommentar
Long Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Dark Souls. En hack-and-slash RPG. NB: Spillet kan være brutalt vanskelig, men veldig tilfredsstillende. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 The Witcher 2 får man ikke til xbox enda vel? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 (endret) Har du vurdert Red Dead Redemption? Ett av mine favorittspill med masse sidequests, og er som GTA ett ''sandkassespill''. Onlinedelen er ikke å forakte heller! Edit: I tillegg kan du få kjøpt expansionpacks, som Undead Nightmare, hvor du får en lengre singelplayer og onlinemodusen Undead Overrun (you will be overrun.. by ZOMBIES!)! Edit2: RDR ble også kåret til årets spill i 2010 Edit3: .. også er spillet veldig vakkert! Endret 11. oktober 2011 av BuffyAnneSummers 1 Lenke til kommentar
pmba Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 The Witcher 2 får man ikke til xbox enda vel? Stemmer det, men det kommer over nyttår. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 oki... =) Det ser jeg frem til gitt.. Men ser trådstarter spørr etter open world spill, og nevner at han har spilt/spiller Rage, er det et åpent verden spill?? Synes selv spillet ser bra ut, men lurer fælt på om det er åpen verden, eller er det sånn som må følges punkt etter punkt? Lenke til kommentar
Azidops Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Crackdown 1, ikke den mest imponerende grafikken nå, men et skikkelig open world spill. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 oki... =) Det ser jeg frem til gitt.. Men ser trådstarter spørr etter open world spill, og nevner at han har spilt/spiller Rage, er det et åpent verden spill?? Synes selv spillet ser bra ut, men lurer fælt på om det er åpen verden, eller er det sånn som må følges punkt etter punkt? Jeg ville ikke definert Rage som open world. Du har litt valg med å gjøre sideoppdrag men utennom det så vil som sagt ikke jeg definere spillet som et 'open world' spill. FYI; Hold deg laaaaaaaaaangt unna Saints Row 2 på hvilken som helst platform. Det er så utrolig dårlig laget at det er en skam, lav fps og grafikken er ikke noe å skryte av heller. Vent på SR3 kommer. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Crackdown 1, ikke den mest imponerende grafikken nå, men et skikkelig open world spill. hvorfor ikke kjøp 2ern? Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Fordi 2'ern var dårlig, 1'ern var fantastisk morsom! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Ganske enig, Crackdown 2 mista veldig mye av sjarmen på grunn av hvor likt og samtidig hvor grått det var iforhold til 1`ern. Saints Row 3 kommer garantert til å bli tøft. Skal prøve det ut tidlig neste uke, og gleder meg som f. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå