Gå til innhold

Bør jeg velge en iPhone eller en Android-telefon?

xarcee

Jailbreaket iPhone vs Android  

23 stemmer

1. 1. Hva ville du ha valgt?

Anbefalte innlegg

Hei!

Lurer fremdeles på hvilken telefon jeg skal kjøpe meg. Eneste jeg vet, er at jeg skal ha iPhone eller en Android telefon. Blir helst Samsung om jeg skal ha Android. Har sett på en rekke Samsung telefoner som skal komme: SGS2 LTE, Galaxy Note og Nexus Prime. Har også sett på nye iPhone 4S.

Har nå en iPhone 3GS som ikke er helt i slaget, med knust skjerm o.l. Kunne tenke meg å høre deres mening om hva jeg skal velge! :-)

Endret av cyclo
Emnetittel forbedret
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har rimelig dårlig erfaring med HTC, ettersom jeg hadde en Hero for en stund siden. Fikk inntrykk av dårlig brukergrensesnitt og hakkete menyer, og det at HTC matet på med nye telefoner og ikke oppgraderinger toppet kaka!

Men ellers ser Sensation XE helt grei ut. :-)

Lenke til kommentar

Hmm..? Sitter med en snart ett år gammel desire hd og kan ikke få fullrost den godt nok. Htc har gitt oss relativt store oppdateringer til nå, og det ryktes at vi får siste versjon av både android og sense iløpet av denne måneden. Så min erfaring er motsatt av din, og når det kommer til hakking i menyer tror jeg det forsvant for 3-4 androidversjoner siden. Men, når man først har fått lyst på et produkt, i ditt tilfelle samsung, så skal det mye til for at man velger noe annet. Samsung er sikkert gode telefoner, så gå for det som tiltaler deg mest.

Lenke til kommentar

Har vært i samme situasjon en stund. Vurdert frem og tilbake om jeg vil ha Android basert telefon eller iPhone. Etter å ha hatt HTC Desire i ett år nå, en telefon jeg overhodet ikke er fornøyd med, har jeg blitt lei av stadige programkræsj og generell buggy oppførsel i Android. Jeg går nå tilbake til det systemet jeg liker best og er mest fortrolig med, som uten tvil er iOS. For min del blir det iPhone 4s.

Lenke til kommentar

Har vært i samme situasjon en stund. Vurdert frem og tilbake om jeg vil ha Android basert telefon eller iPhone. Etter å ha hatt HTC Desire i ett år nå, en telefon jeg overhodet ikke er fornøyd med, har jeg blitt lei av stadige programkræsj og generell buggy oppførsel i Android. Jeg går nå tilbake til det systemet jeg liker best og er mest fortrolig med, som uten tvil er iOS. For min del blir det iPhone 4s.

Android så klart,har erfaring med begge systema og hadde valgt android,har sgs2 nu og gode erfaringer med samsung. Ios blir det aldrig igjen,for lukket.

Lenke til kommentar

Det viktigaste å spørre om er rett og slett:

-Kor mykje hadde du tenkt å betale for telefonen?

Sjølv foretrekker eg android, berre for å nemne det. Men iphone har ein del fordeler, den viktigaste er at den er lett å bruke, det finnes mange apper som er tilgjengelig og at veldig mykje av sterioanlegg og diverse har dokkingstasjon for nettopp iphone/ipod.

Men dette koster.

Ved å velge android så kan du skaffe deg ein smarttelefon med mange funksjoner til ein forholdsvis lav pris. Så då er eigentleg saken grei.

Men dersom du skal bruke meir penger på mobilen så må du sjå litt nøyare på kva du vil ha av funksjoner for å kunne velge telefon.

Lenke til kommentar

Sammenlignet med Galaxy SII, er ikke iphone noe enklere å bruke. Hva skulle være så mye enklere? Hver gang jeg bruker iphonen, føler jeg at det er noe som mangler. Man starter liksom i programmenyen. Er selvfølgelig en vanesak. Men det er mye bedre på Android, der du har hjemmeskjerm(er), som du kan tilpasse som du vil.

Ser også noen som skal ha det til at Android har så mye feil. Har selv hatt SE mini, Samsung Galaxy S og Galaxy SII. Telefonene har fungert helt uten problemer. Min datters iphone 4, har faktisk resatt seg flere ganger, samt tappet batteriet flere ganger. Så iphone er ikke så feilfri som noen skal ha det til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...