Gå til innhold

twinmos= dritt ram ?????? kanke jøre turbo mode

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ser du har 512mb TwinMOS PC2100 brikke.. hvis du ikke egentlig har 2 x 256mb, vet jeg hvorfor du er så misfornøyd med RAM'en. Det er nemlig fordi 512meg brikkene til TwinMOS SUGER!! :sad: Det er virkelig dårlig.. dog er TwinMOS 256meg brikkene noe ganske annerledes. (Og nei, jeg husker ikke hvor jeg leste den sjokkerende testen. Det er en stund siden nå)

Lenke til kommentar

Har en 256mb twinmos brikke også hvor eg har oppnådd 164Mhz men ikke stabilt he,he..

Men eg har ingen problemer med å kjøre i 140mhz-150mhz stabilt.

Akkurat nå kjører eg i 133Mhz fordi eg nå bruker winxp og får problemer med min brenner om eg går høgre av en eller annen merkelig grunn.

Med win2k brukte eg lenge 140mhz med mem timing 8.8.8.2.6.2.2 heilt stabilt ingen probs.

Lenke til kommentar

Quote:

CS_eR GøY skrev (2002-02-06 22:07):

har jeg rett til å bytte tilbake rammen på flexi-data

det er jo produksjons feil !!!!!!

det gjelder for 2700 brikkene å

Den er vel lagt for å kunne kjøre på 2x133MHz på cas 2.5,(det er det den blir selgt som vertfall) dersom den ikke klarer det, kan du klage.

Men viss du klager fordi den ikke kan kjøres høyere, tviler jeg sterkt på at du komme noen vei.

Lenke til kommentar

Har uorginal 512mb sdram fra komplett...

Kjører rammen på alle de raskteste innstillingene (bortsett fra fsb på 133) turbo-mode å alt er enabled....Hovedkortet er Abit KT7a-raid.

Mest stabile pc'n jeg har vært borti. Pc'n står på kontinuerlig daglig fra 14.30 til 22.00 uten klikk.

1,4ghz t-bird.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...