Hans-Ragnar Olsen Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 En dukkestue Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Jada..holder det vettu.Takker for bidrag;) Lenke til kommentar
Hans-Ragnar Olsen Skrevet 9. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2011 Jada..holder det vettu.Takker for bidrag;) Hei. Bare hyggelig det. Måtte en tur i arkivet,for å se om jeg kunne finne et bilde, og da valgte jeg dette. Du ser vel at jeg har klonet i venstre side i bilde nesten nede ved gresset? Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Ble litt merkelig dette bildet pga. noe rart der ute til venstre...er vel kloningen som gjør det kanskje. 2'er herfra! Lenke til kommentar
Hans-Ragnar Olsen Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2011 Ble litt merkelig dette bildet pga. noe rart der ute til venstre...er vel kloningen som gjør det kanskje. 2'er herfra! Hei.Ja, det er kloningen som gjør det. Ikke så flink til slike ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg