1245112654122755325882462 Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Kjære Priim kan de vennligst nevne konkret hva som er feilinformert her? De har brukt frasen "mye feilinformasjon her", dette må da bety at tre eller flere deler er ukorrekt. Vennligst finn frem til dem. Det er vanskelig å komme inn på forkurset på Høyskolen i Bergen. Det er også mange som stryker på disse kursene. Kjære Twinflower kan de vennligst finne frem i innlegget der jeg har sagt at det er "vanskelig å komme ut av"? Eg søkte forkurs på Høgskolen i Bergen å kom inn, der fikk eg beskjed om at det var ledige plasser, Høgskolen i Kongsberg hadde ledige plasser, på Høgskolen i Ålesund har vi ledige plasser. Har også hørt at frafallet det første halvåret er større en strykprosenten. Forkurs Ingeniør som å gå allmen fag på videregående, det er såklart vansklig viss du ikkje ønsker å bestå, men trenger ikkje akkurat å legge mye arbeid i det for å komme ut med gode karakterer heller. Mye feil informasjon her, men det er i å for seg greit. Går selv forkurs og kan nok seie at R1 matten er ingen bekymring, Fysikken går i grunn greit den også, tar hele forkurset. Er det vanskelig å komme inn på forkurs? må du ha høyt snitt? jeg går på Vg1 har tatt 1p matte, burde jeg bytte til T matte, og ta R1 og R1 i andre og tredje året? ( jeg er ikke flink i matte, hadde 3 fra ungdomskolen) Dei tar inn rundt 100-200 elever vert år på dei fleste skolene har eg hørt, så nei, det er nesten alltid ledige plasser. Lenke til kommentar
maria1 Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2011 Kjære Priim kan de vennligst nevne konkret hva som er feilinformert her? De har brukt frasen "mye feilinformasjon her", dette må da bety at tre eller flere deler er ukorrekt. Vennligst finn frem til dem. Det er vanskelig å komme inn på forkurset på Høyskolen i Bergen. Det er også mange som stryker på disse kursene. Kjære Twinflower kan de vennligst finne frem i innlegget der jeg har sagt at det er "vanskelig å komme ut av"? Eg søkte forkurs på Høgskolen i Bergen å kom inn, der fikk eg beskjed om at det var ledige plasser, Høgskolen i Kongsberg hadde ledige plasser, på Høgskolen i Ålesund har vi ledige plasser. Har også hørt at frafallet det første halvåret er større en strykprosenten. Forkurs Ingeniør som å gå allmen fag på videregående, det er såklart vansklig viss du ikkje ønsker å bestå, men trenger ikkje akkurat å legge mye arbeid i det for å komme ut med gode karakterer heller. Mye feil informasjon her, men det er i å for seg greit. Går selv forkurs og kan nok seie at R1 matten er ingen bekymring, Fysikken går i grunn greit den også, tar hele forkurset. Er det vanskelig å komme inn på forkurs? må du ha høyt snitt? jeg går på Vg1 har tatt 1p matte, burde jeg bytte til T matte, og ta R1 og R1 i andre og tredje året? ( jeg er ikke flink i matte, hadde 3 fra ungdomskolen) Dei tar inn rundt 100-200 elever vert år på dei fleste skolene har eg hørt, så nei, det er nesten alltid ledige plasser. I Bergen tar de 35 personer, er det mangen som søker? vet du om det er tresemester i Bergen? Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Du kan finne ut av ting selv også, ved å bruke internettsiden til de forskjellige skolene. Evt www.google.com. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Siden eg har forstått så er Bergen mest aktuelt for din sin del, derfor så tok eg med 3 sekund på google og fant dette http://www.hib.no/studier/studie.asp?studieID=FORKURS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå