Vetikkeheltjeg Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 (endret) Hei. Jeg har en helt ny Samsung Galaxy som jeg nå har begynt å få problemer med.. Når jeg førs begynte å legge til kontakter så valgte jeg å lagre dem på SIM-kortet, som virker som det beste valget i tilfelle noe skjer med mobilen. Jeg har nylig vært i Spania, og når jeg kom på flyplassen i Norge og skrudde på mobilen merket jeg att alle kontaktene mine var borte. Så jeg importerte kontaktene fra SIM-kortet, og det funket. Men når jeg skriver melding og skal velge en kontakt, er det 2 av hver kontakt. På kontakter er det bare 1 av hver, men når jeg velger kontakt å skrive melding til viser det 2 av hver. Når jeg skal legge til en ny kontakt så kommer ikke den opp, bare når jeg importerer fra SIM-kort rett etter jeg har lagt til kontakten, og då vil den å vise dobbelt. Jeg er ikke flink til å forklare, og det virker kanskje forvirrende.. Men noen som vet hva som er gale? Endret 9. oktober 2011 av XFXforce Lenke til kommentar
agnard Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 hei, synes selv at den tryggeste måten å lagre kontakter på er via google:) prøv dette: gå til kontakter --> valg tasten --> mer --> skjermalternativer --> velg kontakter du vil vise - så velger du bort "alle kontakter" under SIM menyen:) håper dette hjalp:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå