Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

hjelp! Kobling av oppvaskmaskin

Anbefalte innlegg

Nå driver jeg å kobler til oppvaskmaskina, men jeg ser at jeg trenger noen rørdeler for å koble til vannet. har tatt noen mål og dimensjonene til koblingspunktene er 1" utv gjenger på vanneledningen og 3/4 inv gjenger på maskina. Har lett etter en overgangsnippel som passer til disse størrelsene men finner ikke nippel som er 1" inv og 3/4 utv... noen som vet hva jeg trenger? må jeg bruke flere nippler?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå driver jeg å kobler til oppvaskmaskina, men jeg ser at jeg trenger noen rørdeler for å koble til vannet. har tatt noen mål og dimensjonene til koblingspunktene er 1" utv gjenger på vanneledningen og 3/4 inv gjenger på maskina. Har lett etter en overgangsnippel som passer til disse størrelsene men finner ikke nippel som er 1" inv og 3/4 utv... noen som vet hva jeg trenger? må jeg bruke flere nippler?

Du får kjøpt overganger fra 1" til 3/4"..husk hamp på gjenger.Overganger har da gjenger i begge ender.Lenge siden jeg har drevet med dette,men mener du får alt i en peace også;) Ta en tur til rørlegger,claes olson osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...