Medlem-205774 Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Okei, jeg er relativt grønn på dette området sånn at dere vet det Jeg har hatt en Xbox 360 i 3-4 år nå. Det er ikke mye plass igjen på den til tross for at jeg spiller veldig lite. Når jeg vil starte en ny karriere på FIFA 12 kan jeg ikke gjøre det, fordi jeg får beskjed om at det ikke er nok plass og at jeg må slette ting - Som jeg har gjort, men jeg vil jo ikke akkurat slette alt på hele konsollen. Jeg har verken musikk, film eller noe lagret på XBoxen annet enn "saving" på spill. Og jeg spiller forresten kun offline. Tror det er XBOX 360 Arcade den heter, som ikke har spesielt mye lagringsplass. Hva gjør jeg for å få mer plass? Lenke til kommentar
claes Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Du kan koble til en USB-minnepenn opptil 16GB og bruke det, eventuelt kjøpe en løs harddisk, men de koster så mye at du tjener på å kjøpe en av de nye Xboxene med 4/250/320GB 1 Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 9. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2011 Å? Kan jeg ta en vanlig minnepenn? Takker! Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Har du harddisk i det hele tatt nå?? eller har du sånn minnekort i fronten?? Ny disk koster ikke stort på ebay Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 For tiden får du jo brukte disker fra gamle xbox'er (pre-slim) kastet etter deg på gata... Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 9. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2011 Har du harddisk i det hele tatt nå?? eller har du sånn minnekort i fronten?? Ny disk koster ikke stort på ebay Er vel en liten harddisk i Xboxen ja.. Vet ikke hvor stor den er, har ikke noe minnekort i fronten hvertfall... For tiden får du jo brukte disker fra gamle xbox'er (pre-slim) kastet etter deg på gata... kansje jeg bør begynne å bruke hjelm når jeg går på gata da? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Ok, er dette en "fat" xbox, så sitter jo hele disken klipset på siden/toppen av boksen, og minste her er 20gb (ca 13gb reèlt) og har du fylt opp en slik med KUN savegames, så har du spillt maaaange spill, hehe. Er det derimot en slim boks, så kom den med 4gb internminne, og da blir det jo noe annet, men disk til en slik koster heller ikke mange kronene. Det han over her skriver, om at du får de kastet etter deg, det stemmer ikke. Folk forlanger gull og grønne skoger for slike her i landet (som regel) mens man får dem billig fra feks kina Lenke til kommentar
claes Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Det fantes "fat" 360'er som kom uten harddisk, de gikk som "Arcade" maskiner. Hadde vel bittelitt lagringsplass de og, men det var ikke mye. Lenke til kommentar
samco Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Blir cloud saving på 360 så hdd størrelse kommer ikke til å spille så my rolle lengere Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Det fantes "fat" 360'er som kom uten harddisk, de gikk som "Arcade" maskiner. Hadde vel bittelitt lagringsplass de og, men det var ikke mye. Nei, jeg tror de ikke hadde noe lagringsplass for brukeren, bare en liten ROM for OSet. Det fulgte med et minnekort som ble brukt til saves. Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2011 XBOXen jeg har heter Arcade ja... Har ikke peiling om den er slim eller fat. Lenke til kommentar
samco Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 ny type eller gammel type? Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2011 Vet ikke. Problemet er løst folkens, bruker bare en minnepinne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå