Gå til innhold

Nettopp installert WXP, et par spørsmål om ikon

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp installert Windows XP Professional på den nye selvbyggde maskinen min. Hittil har jeg bare hatt pakke pc'r så jeg har et par spørsmål om ikoner:

Når jeg logga på WXP for første gang var det bare et ikon på skrivebordet; søppelbøtta. Jeg fikk plassert min datamaskin og mine dokumenter på skrivebordet like etter, men jeg savner fortsatt to ikon. Hvordan får jeg plassert nettverksteder ikonet og det internett ikonet på skrivebordet som også gir meg tilgang til egenskaper til internett når jeg høyreklikker på ikonet?

Dessuten lurer jeg på hvordan jeg får laget Quick Launch ikoner.

På forhånd takk! :wink:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jepp, jeg mener Internet Explorer ikonet. Ikke en vanlig snarvei, men det ikonet som åpner Internet explorer når man dobbelt-klikker på det, og åpner egenskaper for internett når man høyreklikker på det og velger egenskaper. Jeg vet at det er andre måter å åpne egenskaper på, men det var så praktisk med det internett ikonet. :wink:

Lenke til kommentar

er ikke helt sikker på om jeg har skjønte det, men jeg har forstått at det er IE ikonet du snakker om men internet ikonet. hvis du mener egenskaper for internet så høyreklikker du på IE ikonet å velger egenskaper. da for du internet egenskaper. eller så kan du gå på nettverkegenskaper. det gjør du ved å gå til kontrollpanelet og velg nettverkoblinger tror jeg det var.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...