Noxious Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Jeg har nettopp installert Windows XP Professional på den nye selvbyggde maskinen min. Hittil har jeg bare hatt pakke pc'r så jeg har et par spørsmål om ikoner: Når jeg logga på WXP for første gang var det bare et ikon på skrivebordet; søppelbøtta. Jeg fikk plassert min datamaskin og mine dokumenter på skrivebordet like etter, men jeg savner fortsatt to ikon. Hvordan får jeg plassert nettverksteder ikonet og det internett ikonet på skrivebordet som også gir meg tilgang til egenskaper til internett når jeg høyreklikker på ikonet? Dessuten lurer jeg på hvordan jeg får laget Quick Launch ikoner. På forhånd takk! :wink: Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 nettverksikon kommer når netverk er konfigurert samme med internett tror jeg. for quick launch høyreklikk taskbar og velg verktøylinjer så tror jeg det er hurtigstart, i kontrollpanel kan du konfigurere IE eller du kan trykke på ikonet i startmeny Lenke til kommentar
wil Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 det er sånn at når man installerer XP så kommer det at man må konfiguere nettverket, hvis man har noe da. men jeg tror mine nettverksteder skal ligger der uannsett. hmmm, internet Ikon, mener du Internet Explorer ikonet? Lenke til kommentar
Noxious Skrevet 10. august 2003 Forfatter Del Skrevet 10. august 2003 Jepp, jeg mener Internet Explorer ikonet. Ikke en vanlig snarvei, men det ikonet som åpner Internet explorer når man dobbelt-klikker på det, og åpner egenskaper for internett når man høyreklikker på det og velger egenskaper. Jeg vet at det er andre måter å åpne egenskaper på, men det var så praktisk med det internett ikonet. :wink: Lenke til kommentar
wil Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 er ikke helt sikker på om jeg har skjønte det, men jeg har forstått at det er IE ikonet du snakker om men internet ikonet. hvis du mener egenskaper for internet så høyreklikker du på IE ikonet å velger egenskaper. da for du internet egenskaper. eller så kan du gå på nettverkegenskaper. det gjør du ved å gå til kontrollpanelet og velg nettverkoblinger tror jeg det var. Lenke til kommentar
HamiltonII Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Høyreklikk på skrivebordet--->options--->desktop-->customize desktop Der kan du velge å sette inn de forskjellige ikonene.... Lenke til kommentar
Noxious Skrevet 10. august 2003 Forfatter Del Skrevet 10. august 2003 Jøss! Tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå