KennethDreyer Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Hei, Jeg og noen kompiser tenkte vi skulle ta oss en tur til Svalbard. Hvorfor Svalbard lurer du? Hvorfor ikke lurer vi Vi er lei syden og liker å reise til steder folk flest ikke reiser til. Det jeg lurer på nå er når på året det er bra å reise til Svalbard og hva vi bør få med oss mens vi er der. Jeg ser for meg at vi ønsker å være der i 3-4 døgn. Noen gode tips? Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 (endret) Scooter-safari til Barentsburg (Russisk by der oppe) vil jeg varmt anbefalt. Prøv å få til en avtale om å ikke dra med en veldig stor gruppe, så blir det mye morsommere. Gruvene er vel ganske vanlig å dra til. Vi var der i påsken. Da får du oppleve et kaldt og snøfyllt sted, samtidig som det ikke blir _for_ ekstremt for oss søringer. Ser ikke helt poenget med å dra drit på sommerstid. Man drar dit jo for å oppleve noe vi ikke har her hjemme. Videre bør vel hundesledesafari prøves. Tror vi fikk parvis utdelt hvert vårt 6-spann eller no. Den ene veien sitter du i pulken og vennen din styrer, også bytter dere på vei tilbake fra den varme forvokste lavvoen der dere har spist varm mat og drukket varm drikke. Forøvrig, vet ikke om det er sånn hvert år, men da jeg var der, hadde en studentgruppe laget en snøhule bak et hotell som er i Longyardbyen. Fantastisk å se hvor mye morro man kan gjøre ut av en snøhule. Endret 9. oktober 2011 av r2d290 waits for alice Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Reiste dit 17-mailhelgen ett år og syntes det var en fulltreffer. Midnattssolen var kommet og det var fortsatt nok sne til en skikkelig scootertur via Barentsburg. Lenke til kommentar
KennethDreyer Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2011 Utfra hva dere deler og hva jeg kan lese andre steder, så ser det ut til at Svalbard er en fin destinasjon å reise til rundt mellom mars-april perioden. Tar gjerne flere tips om andre har vært der :9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå