Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Forskjellen på ''Sosial verdi'' og ''Sosial status''

Hva har størst betydning i sjekking av jenter?  

15 stemmer

1. 1. Sosial verdi eller sosial status?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tenkte: "er ikke sosial status og sosial verdi det samme?", så jeg har vel ingen ting å gjøre her.

MEN, jeg vil så gjerne komme opp på din sosiale status (verdi?), så vær så snill å opplys meg om hva forskjellen er, slik at jeg øker min livsverdi!

Skjønner du ikke at du må ha lest om dette på forhånd for at han skal ha lyst til å prate med deg.

Lenke til kommentar

Det med farger du over nevner er feil!

Nei.

colorwheel.png

Det motsatte av fargen rødt er en labrador i Bergen!

Sosial status og verdi er ikke det samme fordi det er ingen «e» i status.

EDIT: Slik at det kommer bedre frem at det er et poeng bak det jeg skriver: ALT ER RELATIVT. Uten en definisjon på elementene og konteksten av begrepet «motsatt» er ingenting rett eller galt og nyttløst å diskutere.

Endret av JohndoeMAKT
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Haha en meningsløs tråd, men måtte bare kommentere.

Sosial verdi og sosial status har hvertfall én ting til felles: De er begge to komplett meningsløse. Bare tull som forfengelige, grunne idioter bryr seg om.

Dette er da virkelig ikke sant. Jeg vil nå si det har veldig mye å si. Utenom for folk som er "satt" her i livet (gift, fått skikkelig familie osv) Men kan ha noe å si for dem også.

Lenke til kommentar

Det med farger du over nevner er feil!

Jeg lager kun tråder om temaer jeg kan, når dere er slik ''Bevis at du kan det'', så lurer jeg på hva dere gjør her og diskuterer, istedet for å lage en egen tråd ''bedre'' enn min på kanskje bare sånn ca. 300.000 ord?

Det var visst vanskelig å forstå, dette her...

Jeg kan ikke snakke for andre, men jeg ber deg ikke om bevis, bare din personlige definisjon på disse begrepene du bruker slik at vi unngår å misforstå og snakke forbi hverandre.

Du vet, type "Jeg mener sosial verdi er <sett in din definisjon her>", "Jeg mener sosial status er <sett inn din definisjon her>" og "Jeg mener de er forskjellige fordi <sett inn din oppfatning her>".

I utgangspunktet skulle man ikke tro det var så sabla vanskelig, spesielt ikke når du sier du kan en del om temaet, men igjen ser det ut til at du er mer opptatt av å tåkelegge og forsøke å heve deg over oss andre med billige poeng enn å faktisk bidra til en konstruktiv diskusjon

Som en liten fotnote kan jeg nevne at dette du driver på med her er med på å senke din sosiale verdi/status/hva enn du vil kalle det ganske betraktelig her på forumet, men det vet du sikkert allerede.

Ha en god dag :)

Lenke til kommentar

Haha en meningsløs tråd, men måtte bare kommentere.

Sosial verdi og sosial status har hvertfall én ting til felles: De er begge to komplett meningsløse. Bare tull som forfengelige, grunne idioter bryr seg om.

Dette er da virkelig ikke sant. Jeg vil nå si det har veldig mye å si. Utenom for folk som er "satt" her i livet (gift, fått skikkelig familie osv) Men kan ha noe å si for dem også.

Ånei, hvorfor ikke? Dette er meget grunne og meningsløse verdier som har med flaks å gjøre, ergo ikke noe som bør tenkes altfor mye på.

Lenke til kommentar

Min gjettning er at trådstarter har lest eller sett noe PUA-stoff som forklarer forskjellen, og dermed har blitt en stolt innehaver av denne eksklusive kunnskapen. Tråden har ikke annen mening enn at trådstarter vil poengtere og drive selvskryt for at han vet at det er to forskjellige ting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...