sana Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Har en ekstern hardisk med bilder på. Bilden ligger i forskjellige mapper. Jeg har frem til nå lagret bildene med datoformat DD.MM.YYYY, men nå vil jeg endre dette til YYYY-MM-DD Har brukt FastStone for å endre navnet på selve bildene, men jeg får ikke endret mappenavnet på samme måten og da er jeg jo like langt... Frister LITE å gjøre det manuelt på over 800 mapper! Må jo finnes en lettvint måte? Hjelp anyone? Lenke til kommentar
baarsk Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Denne kan du prøve, anbefaler deg å lese igjennom brukerveiledningen (pdf) http://www.bulkrenameutility.co.uk/Features.php Lykke til! Lenke til kommentar
sana Skrevet 9. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2011 Takk! Det programmet var genialt!! Så på det igår kveld, men fatta ikke noe. Ble bedre med en bruksanvisning!! Lenke til kommentar
baarsk Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Takk! Det programmet var genialt!! Så på det igår kveld, men fatta ikke noe. Ble bedre med en bruksanvisning!! Et lurt tips er å prøve seg på noen få filer/mapper først, første gangen leste jeg ikke dokumentasjonen før etterpå... Lærte litt av de også :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå