bennybone Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Hei. Overskriften stiller jo egentlig spørsmålet mitt. Helt operatør-fri telefoner. Gjerne blackberry også, men helst android telefoner. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Ikke for å være spydig, men det må være den dummeste ideen jeg har hørt på veldig lenge. Mobiltelefoner topper klagestatistikken i Norge og du vil kjøpe en fra utlandet uten lokal garanti?? Jeg håper du er klar over at det er du som må besørge frakt til og fra reparasjon når den ryker. Det blir lite kommunikasjon på deg også de månedene den er på reparasjon. :!: Lenke til kommentar
bennybone Skrevet 9. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2011 (endret) Penger har jeg nok av, og garantien ryker på den uansett med rooting så jeg overser det "svaret" ovenfor. Så, er det NOEN som vet om nettsider hvor de selger disse produktene? Endret 9. oktober 2011 av bennybone 1 Lenke til kommentar
Stagga89 Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 (endret) expansys.no pixmania.no play.com forvent over middels ventetid på varer som bestilles fra utlandet og husk toll og moms på varer over 200kr edit: er jo ikke toll på elektrovarer Endret 10. oktober 2011 av Stagga89 Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Har god erfaring med Expansys. De leverer som oftest sykt raskt. Raskere enn norske nettbutikker. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Hvis du har SÅ mye penger så kan du jo like godt kjøpe den i Norge. Eller kanskje du ikke har så mye penger som du vil ha det til allikevel. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Pris spiller ingen rolle. Garanti spiller ingen rolle. Men hvor varen blir sendt fra, ja det har noe og si... Hos meg er det motsatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå