Prokam Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Noen som kan python programmering? Trenger en som kan programmering i python. Trenger hjelp med programmering. Det hadde vært fint om noen kunne hjelpe meg gjennom msn, eller skype. sitter fast alltid på noe så lurer jeg på hva det betyr og hvilken effect den har, eller hva den brukes til. Vær så snill !!! Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Har du prøvd brukermanualen? Lenke til kommentar
torbjørn marø Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 sitter fast alltid på noe så lurer jeg på hva det betyr og hvilken effect den har, eller hva den brukes til. Spør her da vel! Lenke til kommentar
Occi Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Ikke at jeg kan Python, men ser på det som en uting at folk spør om hjelp på forum for å få hjelp på PM/Skype/MSN/IRC el.l. Mye bedre om det skrives her, da kan andre også lære av hva som blir skrevet. Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 (endret) Du kan jo spørre her,jeg hjelper ikke noen på PM/Skype/MSN/IRC. Hele poenget med et forum er og dele informasjon. Dette er særlig viktig med programmering,da det ofte er flere veier til et korrekt svar. Får du kun info fra en person,er det ingen som kan rette på viss han/hunn gir deg feil info. Endret 9. oktober 2011 av SNIPPSAT 1 Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 ... Og hvis man skjeller ut folk får man som regel ingen hjelp noen steder. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå