maria1 Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 jeg lurer på om jeg kan ta R1 og R2 samtidig som privatist? jeg har hørt om forkurs, noen som vet snittet for å komme inn på forkurs? jeg har tenkt å bli ingeniør, er privatist, forkurs, tresemester eneste mulgihet for meg å bli ingeniør? er det ingen andre skoler eller noe sånt som tilbir R1 og R2? Lenke til kommentar
koppkaffe Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 (endret) Du kan fint ta R1 og R2 som privatist ved å melde deg opp via Privatistweb. Likevel er dette fag som bygger på hverandre, så det kan være litt vanskelig å henge med på begge samtidig. Jobber du godt og gjør mye oppgaver tror jeg du fint skal klare det! Endret 11. oktober 2011 av koppkaffe 1 Lenke til kommentar
;_; Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Du må i hvert fall huske å sjekke at eksamenen i R1 og R2 ikke er på den samme dagen. 1 Lenke til kommentar
maria1 Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2011 Du må i hvert fall huske å sjekke at eksamenen i R1 og R2 ikke er på den samme dagen. jeg har tatt S1 og S2 som tilsvarer R1 ( men jeg er nødt til å ta R1 uansett) vet du om det fins halvårig realfagkurs i R1 matte? ( jeg bor i Bergen btw) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå