KjellM Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Eg har fått store problemer med win2000. Maskinen kan plutselig bli restartet midt i spill,programmer eller under oppstart. Dette har skjedd ganske ofte,men det har gått bra i to-tre dager no,før den har klikket heilt igjen i dag. Eg får også av og til opp ein blåskjerm hvor det blant annet står følgende: DateStamp 37fa637b – uhcd.sys Beginning dump of physical memory Har lastet ned siste virussjekk,uten at den fant noke. Har også win 98 innpå,og den virker heilt fint. Noken som kan hjelpe meg me ddette problemet? Er ikkje mange vekene siden eg sist formaterte harddisken. Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Prøv dette; Høyreklikk på min datamaskin-Properties-Advanced-Startup and recovery. Så går du ned til "System failure" og krysser vekk "Automaticcaly reboot". Det kan høres ut som om du har en feil med minne ditt. Prøv å kjør Memtest86 og se om den finner noen feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå