Prokam Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Noen som kan lage auto bot for TEKST spill som mafia spillet ? Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Noen kan sikkert lage det til deg for penger. Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 vist du mener TMN kan du vel bare laste ned et skript? Lenke til kommentar
Populært innlegg Flimzes Skrevet 24. november 2011 Populært innlegg Del Skrevet 24. november 2011 Hvorfor spille et tekstspill om du ikke gidder å spille det? Finn noe bedre å bruke tiden på. 11 Lenke til kommentar
Sebbert Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Man kan da botte og selge kontoer. Eller hvis man rett og slett er for lat til å gjøre den vanskelige delen selv. Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Hvorfor spille et tekstspill om du ikke gidder å spille det? Finn noe bedre å bruke tiden på. Selv om jeg ikke har noen interesse av å gjøre noe slikt selv... så føler jeg at jeg må påpeke at personen prøver å finne en måte å IKKE bruke tid på det -_- Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Hvorfor spille et tekstspill om du ikke gidder å spille det? Finn noe bedre å bruke tiden på. Selv om jeg ikke har noen interesse av å gjøre noe slikt selv... så føler jeg at jeg må påpeke at personen prøver å finne en måte å IKKE bruke tid på det -_- Noe som er hele poenget mitt, hvis du ikke vil bruke tid på det, så ikke spill det i første omgang. Med en bot så blir du sittende og se på noen tall som oppdaterer seg uten noen som helst substanse. Lenke til kommentar
slacky Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 (endret) Det som gjør det "vanskelig" å lage en bot til slike spill er at de oftest har captchas. Mange har et enkelt captcha-system. Simpel Captcha kan løses med tesseract (/ PyTesser). Selve boten på slike spill leser bare kildekoden, og bladrer seg gjennom, trykker på knappene etc. Dette er gjort ved rundt 100 linjer i Python. En enkel bot til MafiansHevn (ikke mafiaspillet) laget på noen minutter i Python. Denne boten er bare et eksempel på hvor enkelt det er (uansett språk). Denne er ikke koblet opp til PyTesser (OCR), men kan implementeres på få linjer kode. PyTesser burde enkelt løse captchas som du finner på f.eks MafiansHevn. Eksempel i Python: # -*- coding: utf-8 -*- import mechanize import time import string from random import choice import re br = mechanize.Browser() class mafiaBot: def __init__(self, username, password, siteUrl): br.open(siteUrl) br.select_form(nr=0) br["username"] = username br["password"] = password br.submit() #html = response.read() print ">>> Logged on!" #run script self._run() def inText(self, haystack, needle, n): parts= haystack.split(needle, n+1) if len(parts)<=n+1: return -1 return len(haystack)-len(parts[-1])-len(needle) def _run(self): while 1: try: openTheft = br.open("http://www.mafiaenshevn.com/?side=bil") htmlT = openTheft.read() noAntibot = self.inText(htmlT, 'name="abkode"', 0) notInJail = self.inText(htmlT, "src='grafikk/bilder/funksjoner/fengsel.png'", 0) theftWait = self.inText(htmlT, "tellned", 1) if notInJail == -1 and noAntibot == -1: if theftWait == -1: #Theft try: openTheft br.select_form(nr=0) br.form['car'] = ['2'] br.submit() print "Status: Stealing a car!" time.sleep(4) except Exception: time.sleep(4) try: matches = re.compile('Penger<\/div><\/td>\n\s+<td>(.*?)</td>\n\s+(.*?)<td align=\"left\">(.*) kr').findall(htmlT) money = re.sub(r'[^\w]', '', matches[0][2]) except Exception: pass if notInJail == -1 and money != "0": openBank = br.open("http://www.mafiaenshevn.com/?side=bank") try: openBank br.select_form(nr=0) br["ovalue"] = money br.submit(name='insett') print "Status: Banking" time.sleep(4) except Exception: time.sleep(4) if notInJail == -1 and noAntibot == -1: openCrime = br.open("http://www.mafiaenshevn.com/?side=krim") htmlC = openCrime.read() crimeWait = self.inText(htmlC, "tellned", 1) if crimeWait == -1: #Crime try: openCrime br.select_form(nr=0) br['boten'] = ['6'] br.submit() print "Status: Doing a crime!" time.sleep(4) except Exception: time.sleep(4) if notInJail == -1 and noAntibot == -1: openRobbery = br.open("http://www.mafiaenshevn.com/?side=ranhus") htmlR = openRobbery.read() robberyWait = self.inText(htmlR, "tellned", 1) if robberyWait == -1: #Robbery try: openRobbery br.select_form(nr=0) br['bots'] = ['3'] br.submit() print "Status: Robbing house!" time.sleep(4) except Exception: time.sleep(4) if notInJail != -1: print "Status: Wating (Jale)" time.sleep(10) if noAntibot != -1: print "Status: Sleeping (Antibot!)" time.sleep(10) '''~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ||-> Her må vi til med noe enkel OCR, og bilde manipulering (PIL).. ||-> Tesserect-OCR fikser dette. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~''' except Exception: time.sleep(5) if __name__ == '__main__': mafiaBot("UserName","SomePassword", "http://www.mafiaenshevn.com/logginn.php") Jeg kommer ikke til å hjelpe deg med å bruke, eller konvertere eller noe. Boten er et eksempel. Endret 5. februar 2012 av warpie Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 (endret) Da er det dårlig captcha hvis en OCR motor kan løse det... eller en veldig bra OCR motor. Selve poenget er jo at OCR-er ikke skal klare å lese det som står der. Endret 3. februar 2012 av GeirGrusom Lenke til kommentar
slacky Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 (endret) Kjørte noen tester mot MafiaensHevn sin Captcha, med PIL. Ikke all kode er tatt med for å kutte ned på langden.. Men det som gjør noe er med. import subprocess import Image,ImageEnhance def filter(img): img = img.convert("L") img = ImageEnhance.Color(img).enhance(0.1) #Color img = ImageEnhance.Brightness(img).enhance(0.5) #Brightness img = ImageEnhance.Contrast(img).enhance(2.5) #Contrast EnhanceText(img) def EnhanceText(img): img = img.convert("RGB") pix = img.load() for x in xrange(img.size[0]): for y in xrange(img.size[1]): px = pix[x, y] if pix[x, y] <= (115, 115, 115): pix[x, y] = (255,255,255) if pix[x, y] <= (254, 254, 254): pix[x, y] = (0,0,0) img.save('temp.bmp', 'bmp') def tesseract(image): filter(image) data = subprocess.Popen("tesseract temp.bmp temp", stdout=subprocess.PIPE).communicate()[0] if data: file = open("temp.txt").readline() return file return False print(tesseract("captcha.gif")) >>> iHle Nå er captchaen klar for OCR (med, f.eks Google Tesseract-ocr).. Ser kansje "unødvendig" ut.. Men, jeg liker å altid være på den sikre siden, så har det seg også slik at teksten i flere tilfeller kommer rimelig tett opp til bakgrunsfargen, da er det greit å filtere litt før man fjerner farger Fra.. Til..: Dette bildet er veldig lett å lese med OCR. Endret 5. februar 2012 av warpie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå