Frigata Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Jeg trur de fleste menn trur de er kjekkere enn de egentlig er, mens damer trur de er styggere enn de egentlig er. Jeg opplever stadig det motsatte. Damene gir seg selv ett eller to ekstrapoeng på skjønnhetsskalaen. Det er fordi hor.. *kremt* jentene på jussen trur dei er superior til andre jenter, uansett kor stygge eller fine dei er. Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 "You Can't Be Ugly And Play Hard To Get Your Already Hard To Want" 1 Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Nei, men kan du ikke ta det med prat så tar du det med makt, sant. Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Senk standaren på damen du prøver deg på. Beste tipset til nå! Og NEI, ikke drikk deg drita! Funker veldig, veldig dårlig... Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Ølbriller er et godt hjelpemiddel for å senke standarden. 2 Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Jeg har inntrykk av at det er lettere å sjekke opp ei som er veldig pen, enn ei som ser helt ok ut på byen. Min teori er, baaert på empiri, er at de fleste gutta på byen tar det de tror er et lett bytte---altså damene som ser helt ok ut--- og disse får da inntrykk av at de er jævlig hot. Dermed blir de vanskeligere å sjekke opp. Damer som er skikkelig pene, får langt færre "approaches". Bare se neste gang på byen; der er det mange veldig pene damer som ikke blir konstant sjekket opp, og veldig mange mindre pene jenter som blir sjekket opp hele tiden. Lenke til kommentar
frevild Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Jeg trur de fleste menn trur de er kjekkere enn de egentlig er, mens damer trur de er styggere enn de egentlig er. Jeg opplever stadig det motsatte. Damene gir seg selv ett eller to ekstrapoeng på skjønnhetsskalaen. Det er fordi hor.. *kremt* jentene på jussen trur dei er superior til andre jenter, uansett kor stygge eller fine dei er. Det de ikke vet, er at for hvert poeng ekstra de tildeler seg selv, så trekker vi andre fra to. Til trådstarter: Slapp av, dette løser seg. Korte tips: Ikke vær klengete og usikker. Vær det motsatte. Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Fysisk kontakt er alfa og omega. Det er vanskelig å eskalere til hanky-panky dersom dere ikke er komfortable med å ta på hverandre først. Lenke til kommentar
Stagiriten Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 (endret) hvis du bare er ute etter sex for en kveld kan du like godt kjøpe deg sex. jenter som gir på første møte er ikke noe å samle på uansett. Hvis han bare er ute etter sex for en kveld, hvorfor skal han betale? Endret 16. oktober 2011 av Stagiriten Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 fordi det er stress å drive å pule på ei eller annen random skjøge når du likesågodt kan skaffe en som ser ut som triana på et blunk, elns. hva vet jeg? Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Det med å sjekke damer: Noe jenter liker bedre enn noe annet er å være hoven og ovenpå når de en sjelden gang iblant blir sjekka opp av gutta som ser passe greie ut. Da kan de avvise gutta "fordi det er så irriterende å heeele tiden bli sjekka opp, lizm". Gir en enorm selvtillit og sosiale kudos blant de andre jentene i gjengen. Dette gjelder spesielt de fineste. Alt annet handler om standard. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Å drikke seg drita er en veldig dårlig ide. 1: Er du Møkkamann på tur er du uansett hva du tror oppe i ditt eget bedøvde hode, meget usjarmerende. Og du blir ikke bedre til å danse av å drikke mer. 2: Skulle du være så heldig å få med deg noen hjem har du heller ikke kontroll på hvem eller hva det faktisk er du drar hjem. Du risikerer en stygg overraskelse dagen etterpå. Selverfart. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Jepp, den kan jeg også henge meg på. Som jeg sa, ølbriller er et godt hjelpemiddel for å senke standarden. Og i et mørkt hjørne er det et skremmende godt middel. Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Fysisk kontakt = Handlinger sier mer enn ord. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå