Jonnerne Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Heisan! Jeg er en skikkelig spillentusiaist. Jeg er såppas "bortkjemt" at jeg alltid har spilt de nyeste spillene på høyeste kvalitet. Jeg fikk jeg en liten ripe i lakken da jeg skulle prøve ut Battlefield 3 betaen. Fikk jo lagg på ultra... Istedenfor å ramse opp specsa på pcn så kan dere heller se ratingen til pcn Kan det være nok å oppgradere prossesoren evt ram? Skjermkortet skal jo kunne dra det meste i forhold til ratingen. Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 dette er ikke nokk til å se hva som trenger å oppgraderes, si specsan heller så kan vi finne et oppsett om hva du faktsik trenger å oppgradere Lenke til kommentar
Jonnerne Skrevet 9. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2011 Kanskje litt vanskelig å se på det bildet, men du skal kunne zoome inn en del før det blir uklar Skjermkortet er byttet til "Asus ENGTX260 SP216". Jeg har også innstalert Windows 7 64-bit Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 CPU, hovedkort, RAM og skjermkort. Du kan muligens slippe unna kun med en sterkere CPU, men jeg tviler. Jeg ser f,eks fps. ned i førtitallet med et GTX570 på Caspian Border- High/Ultra settings. Forøvrig kan du ikke bruke WEI til å få en indikasjon på hva du behøver for å kjøre BF3, eller noe annet for den saks skyld. Hvis du skal kjøre BF3 med god fps. i 1920x1080/1200: Intel i5 2500k, Asus P8P67-Pro evt P8Z68-Pro, Corsair Vengeance 8GB DDR3 1600Mhz RAM, AMD HD6950 evt. HD6970 eller Nvidia GTX560ti evt. GTX570. I tillegg behøver du i verste fall ny PSU: +700-1000kr. (BF3 bør ha en god firekjernes CPU) Sum: I verste fall Ca.6500kr inkl. ny PSU. Du kan slippe unna med drøye 5000kr hvis du finner komponenter på salg og bruker den gamle strømforsyningen. Du kan også vurdere et AMD-oppsett, men stort billigere blir det ikke. Kanskje sparer du i så tilfelle 800kr, men de kronene får du svært mye igjen for ved å velge Intels i5 2500k. I første omgang kan du vente med nytt skjermkort og se hvordan 8800gts klarer seg. Lenke til kommentar
Jonnerne Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2011 Hvis jeg må legge inn så mye penger så venter jeg heller til det blir ny pc. Ellers tusen takk for hjelpa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå