JosteinW Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Har hatt CM7 i et par måneder nå, og er godt fornøyd. Men nå har jeg plutselig "mistet" noen apps, bl.a. Market, ROM manager, yr.no og noen andre jeg har installert. Men det ser ut til at de ligger der ennå, jeg får bare ikke startet dem. De opptar plass i minnet (internt/SD), og jeg kan også avinstallere dem, men altså ikke kjøre dem. Noen som har opplevd det samme og vet om en løsning? Har en mistanke om at det kan ha skjedd i forbindelse med at jeg har prøvd å flytte noen apps over til ext3 partisjon, men tror ikke jeg greide det, for der er det kun 9MB... :-/ Lenke til kommentar
agnard Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 hmm... det er ikke bare i launcheren problemet ligger da? Lenke til kommentar
JosteinW Skrevet 9. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2011 Nei, tror ikke det, har prøvd å åpne noen via andre veier, bl.a. fra Appbrain på tlf. Får bare en feilmld om at appen ikke er executerbar eller ikke installert el.l. Fatter ingen ting... Lenke til kommentar
agnard Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 du har vell ikke nandroid backup fra før du fikk problemene? ellers er det vell bare å reinstallere programmene... Lenke til kommentar
JosteinW Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2011 Ser nå at alle apps det gjelder er de som ligger i internminnet. Går det an å "disable" minnet ved en feiltakelse? Noe jeg kan gjøre for å sjekke om det virker som det skal? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå