Luske_Ludvig Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Hei, jeg har diverse biler (VAG, Mitsubishi og en ganske ny V50) som jeg ønsker å få lest av feilkoder, og logget motordata. har funnet følgende alternativer: -OBDII (verkstedet mitt anbefalte dette) -Ross-Tech (Kun VAG) -Biltema OBDII til 799,-- -Utvalg hos DealExtreme -og sikkert enda mer på eBay. Ser også at jeg kan laste ned noe greier på Android telefonen min (krever en Bluetooth plug til bilen) Noen biler har Can-Bus og noen har OBD Noen som har erfaring med hva man trenger og hva som er bra? Lenke til kommentar
joka Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 jeg bruker programvare fra ross-tech, men jeg har uoriginal (billig) kabel, og den kødder litt på konebilen (passat 06) på min sharan 99 funker det greit. jeg blir nok å kjøpe kabel fra ross-tech etterhvert. vær obs på at det også selges falske Ross-Tech kabler på eBay min erfaring: - billig kabel kødder - funker ikke på mac win 7: høyreklikk på ikonet og velg "kjør som administrator" for å unngå div uforståelige feilmeldinger.. + ross-tech er veldig utbredt, mye info på div forum i hele verden, men som du sier, funker bare på vag. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 18. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2011 Update: Nå har jeg trykket litt her og bestilt en scanner fra våre venner hos Dealextreme.com for å lese av trouble code. Blir spennende å se om dette fungerer. Stay tuned i 4-6 uker til og se om det kommer en [løst].... Yohoo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå