Hvatne Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Jeg har AMD Phenom II X4 810 Prosessor og 8 GB RAM Lenke til kommentar
DwightKS Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Skal gå smud med din cpu og ram. Men det er skjermkortet som utgjør hvor mange FPS du kjører. Hva slags skjermkort har du da? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Hvis "forbedringene" fra MW2 til BO fortsetter ønsker jeg deg lykke til, for da vil spillet være uspillbart de første fem månedene før du må skaffe en i7-980x så du kan få 40 fps. Lenke til kommentar
HFidelity Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Du har åpenbart ikke fått med deg forskjellen på folka som lager MW2/3 og BO.. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 (endret) Klarte maskinen din Modern Warfare 2 / Black Ops, så klarer den også MW3. Og med de spesifikasjonene, så antar jeg resten er noe tilsvarende, og da er svaret ja. Det er samme gamle grafikkmotoren som Modern Warfare (COD 4). Endret 13. oktober 2011 av Andrull Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Du har åpenbart ikke fått med deg forskjellen på folka som lager MW2/3 og BO.. Endrer ikke på det faktum at spillet burde kjørt knall på en Pentium 4 @ 1.6GHz. Klarte maskinen din Modern Warfare 2 / Black Ops, så klarer den også MW3. Og med de spesifikasjonene, så antar jeg resten er noe tilsvarende, og da er svaret ja. Det er samme gamle grafikkmotoren som Modern Warfare (COD 4). Det er samme gamle spillmotor fra Quake 3: ARENA. Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Hvis "forbedringene" fra MW2 til BO fortsetter ønsker jeg deg lykke til, for da vil spillet være uspillbart de første fem månedene før du må skaffe en i7-980x så du kan få 40 fps. sarkasme sensoren min ble sprengt til himmels Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå