Gå til innhold

Problemer med Creative zen vision

Anbefalte innlegg

Hei:) Har fått problemer med min creative zen vision. Dette er nok en ganske så gammel spiller vil jeg tro. Jeg har kun selve spilleren siden den satt i en bil jeg kjøpte, Men nå vil den ikke virke lengre. Når jeg starter den nå så kommer det bare opp ''firmware problems'' å så går spillen rett i ''recovery mode'' Her kan du velge dette:

Clean up

Format all

Reload firmware

Reboot

Jeg har vel nå sikkert prøvd alle sammen, men det samme skjer hver gang jeg starter den. Har satt den i usb på dataen å dataen finner den å det står at 50.0 MB av 50.0 MB er ledig, men denne spilleren skal jo egentlig vara på 50 GB?

Så spilleren er jo da helt som sikkert så går det ann å legge inn ny software på den?

Legger også med et bilde så ser dere hvilken spiller jeg mener.

Takker for svar:)post-261532-0-66185200-1318164577_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Interessant sak. Begynner å bli lenge siden jeg hadde min Vision:M, men mener å huske at den partisjonen du ser er "systempartisjonen" på spilleren.

Mest sannsynlig fungerer følgende:

1. Start spilleren (i recovery-menyen)

2. Velg "Reload Firmware"

3. Koble til PC-en

4. Vent og se, antagelig finner den "Creative recovery device" eller lignende.

5. Last ned og kjør denne filen:

http://support.creative.com/downloads/download.aspx?nDownloadId=9913

Mener å huske at dette var en løsning som fungerte "alltid", d.v.s. at spilleren var nær umulig å krasje. Det er mulig det finnes programmer som kan "tvinge" inn riktig programvare, men de er nok litt vanskelige å få fatt på nå. Lykke til!

Lenke til kommentar

Interessant sak. Begynner å bli lenge siden jeg hadde min Vision:M, men mener å huske at den partisjonen du ser er "systempartisjonen" på spilleren.

Mest sannsynlig fungerer følgende:

1. Start spilleren (i recovery-menyen)

2. Velg "Reload Firmware"

3. Koble til PC-en

4. Vent og se, antagelig finner den "Creative recovery device" eller lignende.

5. Last ned og kjør denne filen:

http://support.creative.com/downloads/download.aspx?nDownloadId=9913

Mener å huske at dette var en løsning som fungerte "alltid", d.v.s. at spilleren var nær umulig å krasje. Det er mulig det finnes programmer som kan "tvinge" inn riktig programvare, men de er nok litt vanskelige å få fatt på nå. Lykke til!

Takk for svar:) Har prøvd slik som du forklarer så jeg har lastet ned den filen, men når jeg skal prøve å legge det inn på spilleren så står det bare at spilleren ikke er tilkoblet kommer opp et vindu på dataen som det står på. Å på spilleren står det at den er ''docked'' når jeg kobler den til usb på dataen.

post-261532-0-24269100-1318794055_thumb.png

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...