fotogigen Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Dritbilde.. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Hehe..bokstavelig talt..kan vel si ett skikkelig blinkskudd av ett drittbilde;) Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Fint bilde av skarven, bakgrunn ble litt dominerende! Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Fint bilete av skarven! Fint ljos og bra skarpheit. Artig! Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 9. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2011 Takk for kommentarer, ja eg trur eg må kutte litt anderledes... Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Ja, du må være en tålmodig mann, med mindre du har fôret denne fuglen med fisk fyllt med laksérolje... Knallbra! Kunne forsåvidt tenke meg et litt tettere utsnitt, med kutt i toppen. Hadde også vært optimalt å få se "landingspunktet" - det er tross alt der det er mest action...! I dette tilfellet kunne det muligens forsvares at fuglen ble mer midtstilt, ja kanskje også om det ble mindre luft foran enn bak. Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Morsomt Et bra bilde hvor utsnittet vil fungere godt med Astrids forslag om kutt i topp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg