buffy88 Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 fetteren min på snart 4 år ønsker seg en cd med barne-tv sanger til jul.. så no trenger jeg masse forslag her er de sangene jeg allerede har: fantorangen- vil du være vennen min, pusse sangen, snibel snabel og god natt sangen. timmy tid sangen barnas supershow- delesangen og slipp fisen fri elias - åpningssangen og hjertevenn her kommer gråtass kosinus sangen og noen emil sanger vet at det virker som om jeg har masse sanger men sånne barne-tv sanger er så korte at jeg får jo ikke fylt cden med bare de jeg har... håper noen kan hjelpe meg.. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Hva med andre barnesanger. Av typen Egner, Hakkebakkeskogen, Karius og Baktus eller Kardemommeby? Lenke til kommentar
Ingenpeiling Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 På cd'ene "Tidenes beste barneplate" (1,2 og 3) er det jo en del bra :-) Håper det er til litt hjelp. Kopierer de inn her: (1) DISK 1 01Haba haba - Lillebjørn Nilsen 02Jeg og du og vi to og mange flere - Wenche Myhre 03Golargol - Nora Brockstedt 04Nøtteliten - Alf Prøysen 05Kvakk kvakk - Barnevaktene 06Titten Tei Andre Von Drei - Birgit Strøm 07Du skulle kjøpe deg en Tyrolerhatt - Anita Hegerland 08Her kommer Pippi Langstrømpe - Anne Mette 09Jeg vil ha en liten hund - Lille Eris 10Grevling i taket - Knutsen og Ludvigsen 11Hjalmar - Trond Viggo Torgersen 12Julius - Terje Formo 13Dyrene i Afrika - Kaptein Rødskjegg 14Første skuledagen - Ingebrigt Davik 15Tidenes menn (fra Olsenbanden) 16Sjørøvervise - Per Asplin 17I morgen (fra musicalen Annie) - Jannicke Øines 18Her kommer guttemusikken - Kjell Lund 19Tannpussevisa - Postmannen, vaktmestern og tante Ragne 20Jeg vil ha en blå ballong - Arne Bendiksen 21Teddyen min - Lille Grethe 22Kalle klovn - Trond Brænne 23Gøy på landet - Birgit Strøm 24Jon Blund - Nora Brockstedt og barna 25Her kommer Ole Brumm - Yukon Gjelseth DISK 2 01Kan det fikses? - Byggmester Bob 02Noen ganger blir man sint? - Uhu 03Sjørøverne kommer - Kaptein Sabeltann 04Ompa ompa - Smurfene 05Her kommer Gråtass - Diverse artrister 06Stabbursanger´n - Bjørn Jenseg 07Jeg har en plan - Olsenbanden jr. 08Mamma - Asgeir 09Pokemon Theme - Diverse artister 10Prompesong - Mattisrøverne, Mattis og Ronja 11Pelle Politibil 12Postmann Pat - Sverre Anker Ousdal 13Rare folk - May Britt Andersen 14Det snør, det snør - Bel Canto 15Her kommer heismann hå + heismann hå-sangen - Stein Elvestad jr. 16Teddybjørnens vise - Bjørn Eidsvåg 17Bowlers morgensang - Kykkelikokos 18Mummitrollets meditasjon - Lars Lillo Stenberg 19Sesam stasjon - Sesam stasjon 20Livet i hula - Gnottene 21Dyrene i Hakkebakkeskogen (medley) - Jettegryta barnehage (2) DISK 1 01Håkon Iversen - I mummidalen 02Trond-Viggo Torgersen - Det var en gang en @?!!# og en?&%¤ 03Kaptein Rødskjegg - Papegøyen fra Amerika 04Lina/Anton - Hujeda meg sånt barn han var 05Anne Grete Preus - Det bor en gammel baker 06Wenche Myhre - Tuppen og lillemor 07Geir Børresen & Smurfene - Smurfesangen 08Anita Hegerland & Roy Black- Da er det skjønt å være til 09Knutsen og Ludvigsen - Matpakkespisevise 10Huset med det rare i - Vignett 11Lille Eris - Min lille pa-papegøye 12Postmannen med barn fra Uranienborg skole - Jeg gikk meg over sjø og land 13Arne Bendiksen - Davy Crockett 14Emil/Ida/Alma/Anton - Du käre lilla snickerbo 15Alf Cranner - Å den som var en løvetann 16May Britt Andersen - Sure Sivert 17Yukon Gjelseth - Tigergutt 18Suzanne Paalgard & Mads Buer - Blåbærkjærlighet 19Ida - Tut-tut sier onkels bil 20Elin & Alf Prøysen - Det er gemt å bo på landet 21Helge & Rune & the stringers - Per Spelmann 22Lilly og barna - Trikketuren 23Pippi - Farvelsang - men her er faktisk jeg DISK 2 01Odd Nordstoga - Svingensongen 02Benny Bernhard - Benny Bernhard 03Schnappi - Schnappi 04Annie - For et hundeliv 05Halvdan Sivertsen - Labbetuss har bursdag 06Karlsson på taket - Världens bäste Karlsson 07Asgeir - Asgeirs bil 08Gråtass - Når gamlefar forteller 09Håkon Iversen - Mummi, mummi 10Gompene - Livet er herlig i Gompeland 11Ingebrigt Davik - Historien om de tre små fisk 12Sidsel og Mona Levin m/barn - Eventyrbrillesangen 13Postmannen, vaktmesteren og tante Ragne - Visa om sansene 14Anne Mette Pålsrud - Kari, Mari & Wenche 15Pippi - Sjørøvar Fabbe 16Rolf Just Nilsen - Pappa’n til Tove Mette 17Brødrene Dal - Gaus, Roms & Brumund 18Visvas - Pass deg vise 19Pelle Politibil - Trafikksmilesang 20Postman Pat - Postmann Pats hemmelighet (3) DISK 1 01Karius & Baktus (medley) - Kaptein Rødskjegg og sjørøverne 02Mitt sommarlov - Anita Hegerland 03Bare barn er barn - Trond Viggo Torgersen 04Lillebrors vise - Lars Lillo-Stenberg 05Tulle med øyne blå - Ingebrigt Davik og Åse Thoresen og barn fra Tonsenhagen skole 06Sov dukke Lise - Wenche Myhre 07Ratiti - Eivind Løberg 08Noahs ark (fra tv-serien "Jørgen Postmann") - Jørgen Postmann 09Aua på stælker og øra på tvers - May Britt Andersen 10Nede på stasjonen - Karin Krog 11Svarte katter over veien - Henriette og Bowler 12Troll i eske - Birgit Strøm & Helge Sverre Nesheim 13Jeg blir nok større - Lille Eris 14På gården hos oss - Gråtass 15Hest rimer på fest - Eli Rygh 16Kalle & Molo - Hanne Dahle & Bernhard Ramstad 17Ta en potet - Jarl Goli 18Mikkel Rev - Jon Skolmen 19Naturvernvisa - Postmesteren, vaktmesteren og tante Ragne 20Eventyrvisa - Hanne Krogh 21Hoppesangen 22Ulf Wengård med barn fra Uranienborg skole 23Ikke tenk på morgendagen - Tom Sterri & Kim Hagen 24Polters spøkelsesblues - Polter 25Hurra for deg - Mari Maurstad & Kari Stokke 26Hvor er hvor er hvor - Bleiker-ungene og Terje Fjærns orkester 27I bakvendtland - Alf og Elin Prøysen 28Eventyr - Rolf Just Nilsen DISK 2 01Fotball e supert - Ole Robert 02Sommer og skolefri - Malin Reitan 03Dum og deilig - Knutsen & Ludvigsen 04Svimmel - Byggmester Bob 05Jeg er en astronaut - Funky Friends 06Vi danser i senga - Ludvigsen 07Skål - Jakob Borgen (fra Jul i Svingen) 08La det swinge - Refresh 09Dans, data & Dumle - 4 You 10En stjerne skal jeg bli - @lec 11Det var sommer - Summerboys 12Valborg (oh yeah) - Olsenbanden Jr. 13Mummidans - Håkon Iversen 14Respekt for Grandiosa 15Drømmens vei - Cecilia 16Sjokoland - Drops 17Sinnsykt galt forelsket - 2 U 18Vi er venner - Asgeir med Vaske og KORK 19Det satt to katter - Marit og Marion 20Hode, skulder, kne og tå - Benny Bernhard 21Se min kjole - Splash 22Slipp meg - Marianne Krogness 23Knekkebrød - Vazelina Bilopphøggers 24Kamilla og tyven - Morten Harket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå