Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Erfaring med Andersen Spesialprodukter(caronet.no)

tharshan

Anbefalte innlegg

Hei!

Eg bestemte meg for å handle ein nyare Golf og begynte å søke på finn for å finne den som passa meg best. Eg fann ein Golf 2011 mod som passar meg svært ypperlig hos Andersen Spesialprodukter(Caronet.no)

Søkte rundt på internett om erfaring frå andre, men det var lite å finne. Eg bur riktignok 55mil unna forhandleren. Så det meste skjedde over telefonen. Fekk også eit veldig bra tilbud og vi avtalte kva tid vi skulle hente den. Selger registrerte bilen for meg uten at pengene var på konto og alt var klar til når vi skulle hente bilen. Itillegg oppfylte bilen forventningane mine.

Hos forhandleren vart eg veldig godt tatt imot og dermed vart bilen solgt og pengene vart overført. Det er viktig nemne at selger/forhandler tilbyr 5 års garanti frå førstegangsregistrering på nyare bilar!

Har hatt bilen i ei veke nå og er svært fornøgd med forhandler/selger og anbefales på det sterkaste! Eg vil seie at det er verdt å ta ein tur for å kikke på utvalget av bilane dei har!

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Videoannonse
Annonse

Vi deler det samme synet på Andersens Spesialprodukter AS (også kalt caronet ja). Jeg fikk topp kundebehandling av bilselgeren, og drømmebilen ble min! Det lå flere slike mercedeser som jeg ville ha ute på finn, men den jeg fikk på Caronet var det mer utstyr på + at den var billigere :D Har hatt den i ett par år nå, og er storfornøyd!

Gubben min er for øyeblikket også i kontakt med Caronet, og bilselgeren Rune Andersen sa han både kunne ta hans gamle bil i innbytte og var villig til å hjelpe oss å finne akkurat den typen min mann nå er ute etter :thumbup:

Så sjekk opp caronet.no ja, kan anbefales!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...