[L]337-Zonic Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Test av Tundra 1555 Tundra 1555 er en lekker ”norsk” Centrino-maskin som retter seg mot studenter og forretningsfolk. Maskinen er rimelig og har god funksjonalitet for de fleste av oss. Vi har testet maskinen og har blitt positivt overrasket må vi si. Les artikkelen her Lenke til kommentar
scar Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 det står at det er en serial port på den. er ikke så god så jeg ser den jeg men. Lenke til kommentar
[L]337-Zonic Skrevet 10. august 2003 Forfatter Del Skrevet 10. august 2003 Rettet opp. Takk. Lenke til kommentar
Knut__ Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Hei Er det bare PSData som leverer denne mskinen eller er det andre butikker også? Lenke til kommentar
lperik Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 HeiEr det bare PSData som leverer denne mskinen eller er det andre butikker også? Tundra er PSData`s eget merke, så ja det er nok bare de som har den pcen. Lenke til kommentar
Knut__ Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Har kjøpt Tundra 1555, er en konge fin PC. Kjempefornøyd, og god service fra PSData. Absolutt å anbefale, stappa full med mye bra staæsj som du ikke får på mange andre maskiner. Lenke til kommentar
Knut__ Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Har nå kjøpt og kost meg med Tundra 1555 i en ukes tid. Er meget fornøyd, min første bærebar og har fått mye skryt for størrelsen på maskina. Eneste minuset er den "lave" oppløsninga. Syntes den nesten hadde vært greit å fått kjørt høyere oppløsning, men vet ikke hvordan det ville blitt. En topp maskin til en pen pris. Med kjempegod batterikapasitet!! Lenke til kommentar
Camo Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 hvilke spill er det den takler? Har dere prøvd spill som warcraft3, battlefield1942, o.l? Og er den så god å skrive på som det sies i testen? Ellers noe å si om maskinen? Noe dere skulle ønske var der, som ikke er der, eller no? Vurderer, vurderer.. :wink: Lenke til kommentar
Knut__ Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Har ikke hatt bærebar før, men jeg er vedldig fornløyd med den. Eneste neg. er problemer med det ekstra minnet jeg kjøpte med maskina, det var ikke kompatibelt med systemet, så nå er pcen hos psata:-( Men servicen hos psdata, er god så jeg tror problemet er fort løst. Pcen er god å skrive på, tastaturet er "stort", nesten like stort som et vanlig tastatur og tastene er lette ov treffe uten å komme borti andre taster. Spill: Har ikke prøvd maskina med mer enn 256mb ram, og derfor ikke forsøkt så mye spill. Kjørte litt QuakeI, det gikk glatt :-D , får teste ut litt andre spill når jeg får den tilbake. Av ekstrautstyr savner jeg ikke no i grunn, "alt" følger med av stæsj. Fant ikke no bedre PC en dette til den prisen. Minnekortleser, 3usb porter, tv-utgang, trådløst nettverk innebygd++ dette trakk opp for min del, selv om det kanskje ikk er et must. Veldig greit å slippe USB hub og ekstarn kortleser til kamera og nettvekrskort:-) ANbefaler den på det sterkeste, men hvis du skal ha mer minne, ville jeg bedt om å få det ferdig innstallert, LOL Lykke til Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Virker som en bra maskin, men med XGA skjerm så blir det aldri aktuelt å gå til innkjøp. Lenke til kommentar
zzzneo Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Virker som en bra maskin, men med XGA skjerm så blir det aldri aktuelt å gå til innkjøp. enig der... hadde nok kjøpt maskina, hvis det hadde vært SXGA Lenke til kommentar
MCDr Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Virker som en bra maskin, men med XGA skjerm så blir det aldri aktuelt å gå til innkjøp. enig der... hadde nok kjøpt maskina, hvis det hadde vært SXGA me too. Lenke til kommentar
Knut__ Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Hva er den store forskjellen?? Nå har jeg riktig nok aldri vært borti LCD skjerm, og heller ikke gjort så mye research rundt det. Men jeg er godt fornøyd med skjermen, liten vrenging av farger hvis du begever det skrått på skjermen. Burde kanskje be dere holde kjeft om evt. svakheter, så jeg ikke pådrar meg et lite irritasjons moment :-D Lenke til kommentar
duda Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 jeg ville nok aldri ha kjøpt en maskin med en xga skjerm. mye mye dårligere enn en sxga skjerm. jeg selv ser stor forskjell på skjermene og får faktisk vondt i øya og huet av å drive med en xga skjerm lenge. kjenner noen som hadde det så jeg måtte teste litt i noen timer. syns det er en grei maskin, spørs som sagt hva du skal bruke den til. men hadde definitivt kjøpt med mer ram. 256 holder ikke nå mener jeg. Lenke til kommentar
Camo Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 med lcd skjermer skal man vel ikke få vondt i hodet? Lenke til kommentar
nander Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Nå har ikke jeg prøvd XGA eller SXGA enda... men de litt eldre LCD skjermene gjør at man fort blir sliten i hodet når man jobber.... det kommer jo selvfølgelig hva man gjør... men jobber man i mange timer, er skjermkvaliteten viktig! Lenke til kommentar
Camo Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 hva kommer dette av a? Jeg trodde lcd skjermer var det beste som var både for hode og øyne jeg.. noen som har erfaringer med tundra 1555 som kan si noe om hvordan skjermen på den er? Lenke til kommentar
MCDr Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Det er opplösninga som er det jeg tenker mest på. 1024x768 er for lite å drive med web og grafisk arbeide på. Lenke til kommentar
Camo Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 ok. jeg skal bruke den for det meste til skriving. Da vil den vel ikke gi meg hodepine? Edit: Har nå bestilt den, med èn 512 mb Golden Dragon minne eller noe. Gleder meg vilt Jeg kommer ikke til å få vondt i hodet jeg 8) kommer bare ikke til å skje. Lenke til kommentar
Noozy Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Jeg har bestilt meg en slik bærbar, men avventet kjøp av veske da jeg ikke fant noe som passet mitt behov. Er det noen som har forslag til en god og liten veske som passer denne modellen? skal helst være minst mulig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå