akselme Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Alle norske nettsider sier nå at en Amerikaner skal lage en film om utøya og har publisert en trailer på youtube. Noen som har funnet den? De sier ikke hva filmen heter eller noe, finner ikke traileren. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 utoya island trailer (2012) 1 Lenke til kommentar
akselme Skrevet 9. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2011 utoya island trailer (2012) Takk, ser jo ut som om det er filmet med en 550d. Latterlig.. Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 http://www.youtube.com/watch?v=0A6RofdHUPw&feature=related Hva faen feiler det de folkene? Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 (endret) Utoeya? Nice at de ikke har klart å skrive tittelen riktig da. Ting skal jo gjerne filmatiseres, dette virker som et amatør prosjekt og det er vel strengt talt ikke noe ulovelig med det. Diskuterbart om det er fornærmende eller ikke, men det hjelper jo ikke så veldig mye når folk sitter der å flirer og ler. Trailer: http://www.youtube.com/watch?v=2t88KWtJtBw&feature=related Merk: Skrivefeil Beserk/Berserk Edit: Er jo ikke umulig at dette er starten på en grei film karrier for folkene heller, klarer de å trekke nok oppmerksomhet ("All presse er god presse") så kan jo dette ende ganske bra for dem. Endret 9. oktober 2011 av Carlgutt Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Håper så mange som mulig boikotter dette, jeg skal ikke se film eller trailer Lenke til kommentar
TMB Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Haha, så jævlig teit trailer og rævva skuespill 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg Gnurk! Skrevet 9. oktober 2011 Populært innlegg Del Skrevet 9. oktober 2011 d som skjedde på uttøya var en tragedie... ok, men herregud det er latterli vor mye oppstyr det er på grunn av dette, med dette sikter jeg ikke til familiene som har mistet sine elskede, disse skal få lage så mye oppstyr de bare vil, jeg sikter til resten av verden og delvist den norske stat. jeg syntes det er direkte umoralskt at om noe 30 dør i Norge så er dette en pågående sak i flere måneder, mens om noe fælt skjer i Sør-Afrika eller Uganda så er "det dumt det og", ikke mer. 13 Lenke til kommentar
MrL Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 (endret) Synes det er teit å lage en film om dette allerede, men tatt trailern til betraktning ser jeg ikke noen grunn til at dette ikke skal gå i dass, da hvem som helst kunne laget noe bedre enn det drittet der, som ikke er bra nok til å klassefiseres som B-film engang.. Jeg ser godt for meg at det blir laget en ordentlig spillefilm om 22 juli en gang, men jeg regner med det blir mange, mange år til pga hensyn til ofrene. Endret 9. oktober 2011 av MrLG Lenke til kommentar
Scorpion88 Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 (endret) Ha ha! Den ser jo til og med dårligere ut enn en norsk lavbudsjetts-film. Sjekk hvordan han ror i båten. Endret 9. oktober 2011 av Scorpion88 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Så ikke ut som noe a-film nei. Men ser ikke noe galt i den, sånn ellers, finnes jo mange filmer om 9/11. Er ikke noe værre å filmatisere hendelsen en å skrive om den? I VG og DB så skjer det like fæle ting som i filmen, i VG kan man f.eks lese at Breivik dreper barn på utøya, akkurat som på filmen... ser ikke helt at dette er ok, men ikke en film? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 (endret) Så ikke ut som noe a-film nei. Men ser ikke noe galt i den, sånn ellers, finnes jo mange filmer om 9/11. Er ikke noe værre å filmatisere hendelsen en å skrive om den? I VG og DB så skjer det like fæle ting som i filmen, i VG kan man f.eks lese at Breivik dreper barn på utøya, akkurat som på filmen... ser ikke helt at dette er ok, men ikke en film? Ehh.. det er ganske mye verre å filmatisere enn hendelse enn å skrive om den jo, film trigger følelser og visualiserer hendelsen, noe en bit med tekst aldri kan gjøre på samme måte Endret 9. oktober 2011 av MrLG 3 Lenke til kommentar
burndrinker Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Så ikke ut som noe a-film nei. Men ser ikke noe galt i den, sånn ellers, finnes jo mange filmer om 9/11. Er ikke noe værre å filmatisere hendelsen en å skrive om den? I VG og DB så skjer det like fæle ting som i filmen, i VG kan man f.eks lese at Breivik dreper barn på utøya, akkurat som på filmen... ser ikke helt at dette er ok, men ikke en film? Hovedsaklig ligger vel problemet i at det ikke er så veldig lenge siden og at det er mange som ikke har kommet over det enda. Det ser også ut som det er en film laget av ungdommer som ikke har en skit å gjøre, har sett ungdomsskole-prosjekter bedre enn det skitet der Lenke til kommentar
*F* Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 (endret) Det er ikke lenge siden hendelsen, men jeg tror nok enda det er lenge til filmen er ute, så tror nok flere har kommet over det når filmen er ute. Desutten er filmen frivillig å se. Endret 9. oktober 2011 av Dj_Evelen Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 (endret) Jeg syntes det er direkte respektløst å starte innspillingen kun to måneder etter denne forferdelige hendelsen. Det er ikke tvil om at dette ikke er en reggisør en oscar verdig, men det er forferdelig å se skuespillerne som blir intervjuet ler og tuller med dette. Mannen som spiller ABB sa jo " dette har vært en fin dag, jeg har drept mange ungdommer". Denne filmen boikotter iallefall jeg, spesielt når man ser hvor langt fra sannheten denne filmen utspiller seg. Jeg kan se for meg at en større reggisør kommer med en film om det som skjedde 22/7 . Kanskje skjer dette om tre, fire eller fem år når samfunnet faktisk er klar for en filmatisering av det som skjedde. Endret 15. oktober 2011 av FredrikV. 2 Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Folk lager film om alle slike ting. Så hvorfor skal de ikke få lov å lage film om utøya? Men filmen så veldig amatør ut Lenke til kommentar
Upsidian Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 En ting er jo og lage en film om en hendelse. der man skildrer det som skjedde detaljert og følelsesmessigt. Men dette så jo bare ut som vås. Alle detaljene var jo feil og. blir bare for dumt 1 Lenke til kommentar
medisinOmsider Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Håper de kaster mer penger på det seinere og lager en skikkelig god action film. Lenke til kommentar
burndrinker Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Håper de kaster mer penger på det seinere og lager en skikkelig god action film. Du mener virkelig at det passer å lage en action film basert på denne hendelsen?! Lenke til kommentar
medisinOmsider Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 La oss kalle det drama da, om det høres bedre ut? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå